Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter nytt abonnement til mobilen min!

Idag bruker jeg Djuice Nonstop M, og betaler opp mot 300,- i måneden ved vanlig bruk (ekstra kostnader ved sms til 1881 o.l.). Jeg har jo en haug av gratis ringeminutter og sms'er, men bruker nesten ikke 1/20 av dette engang. Jeg har 1024 MB gratis i måneden, men bruker under 300 her også, som regel, da jeg bare bruker det når jeg f.eks. er på biltur og tar en rask sjekk på sosiale medier, eller trenger å bruke det til info om jeg er et sted uten åpen wifi.

Så, noen som har noen tips og ideer til hvilket abonnement som kan passe best for meg, som er bra og billig?

Og et tilleggsspørsmål: Når jeg bestiller nytt abonnement på nettet, ordnes det automatisk med avbestilling av mitt gamle abonnement, uansett om jeg velger en helt annen leverandør enn Djuice? Med samme mobilnummer og alt uten problemer?

Tusen takk for svar :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på jakt etter nytt abonnement til mobilen min!

Idag bruker jeg Djuice Nonstop M, og betaler opp mot 300,- i måneden ved vanlig bruk (ekstra kostnader ved sms til 1881 o.l.). Jeg har jo en haug av gratis ringeminutter og sms'er, men bruker nesten ikke 1/20 av dette engang. Jeg har 1024 MB gratis i måneden, men bruker under 300 her også, som regel, da jeg bare bruker det når jeg f.eks. er på biltur og tar en rask sjekk på sosiale medier, eller trenger å bruke det til info om jeg er et sted uten åpen wifi.

Så, noen som har noen tips og ideer til hvilket abonnement som kan passe best for meg, som er bra og billig?

Og et tilleggsspørsmål: Når jeg bestiller nytt abonnement på nettet, ordnes det automatisk med avbestilling av mitt gamle abonnement, uansett om jeg velger en helt annen leverandør enn Djuice? Med samme mobilnummer og alt uten problemer?

Tusen takk for svar :biggrin:

Det enkleste for deg blir å gå på djuice siden din å hente ut gjennomsnitts tider og antall sms/mms og datatrafikk du bruker på en måned.

Så går du til www.telepriser.no. Putter inn tallene du har funnet og så finner siden operatører som kan bli mest gunstig for deg :)

Når jeg bestiller nytt abonnement på nettet, ordnes det automatisk med avbestilling av mitt gamle abonnement, uansett om jeg velger en helt annen leverandør enn Djuice? Med samme mobilnummer og alt uten problemer?

Det blir gjort automatisk ja. Om du vil beholde ditt gamle nummer velger du på siden til operatørene.

Om du bytter leverandør så får du nytt SIM kort(husk å velge riktig kort). De bytter leverandør for deg med en oppsigelsesdato når det nye selskapet skal ta over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker under 300 - Samme som meg.

http://xito.no/abonnement/xito-medium/

300 mb/sms/ringeminutter i måneden for 65 kroner! Prisen har gått ned fra 75 til og med.

Meeeen, samtaler til kundeservice eller bruk i utlandet er billigere hos de største operatørene.

Anonymous poster hash: eee1a...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...