Gå til innhold

Er jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på 15 har fått seg en homsevenn, de har vært venner en god stund og jeg har hilst på han og han er helt ålreigt.

I går kom hun og spurte om å få ha han på overnattingsbesøk. Jeg tviler ikke på hans legning, men føler allikavel at dette er ubehagelig og har sagt nei. Man vet jo aldri!

Er jeg urimelig?



Anonymous poster hash: 11d57...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei da. Alle skal behandles likt, så dette er helt i tråd med sånn Landsforeningen for Lesbiske og Homofile mener du skal oppføre deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun er pga. legningen at du sier nei, så er du urimelig.



Anonymous poster hash: 7c1e4...ce5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Man vet aldri?

Nå tror jeg nesten du får innse at når mennesker er homofile,ja,så er de det. Alvorlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du er urimelig. Se på det som hun har en venninne på besøk. Altså ikke at du skal se på gutten som ei jente, men at begge to er interessert i gutter og at de ikke kommer til å "gjøre noe", om det er det du er bekymret for :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du nei til at venninner kan overnatte? Hva om en av venninnene er lesbisk?



Anonymous poster hash: 9ab7b...d31
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tviler ikke på legningen, men er redd han kommer til å ha sex med en jente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kompiser på overnatting for første gang da jeg gikk i åttende klasse. Vi hadde ikke sex, og de var ikke homofile engang :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Du sier at du ikke tviler på legningen og så sier du at man vet aldri. Hallo? Er du våken? Uansett er han en gutt og da kan du ta alle gutter over en kam, med at ingen gutter kan overnatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt nei om det var ei vennine som var lesbisk? If so - Nei, du er ikke urimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt greit at du nekter gutter overnatting, enten de er homo eller hetro. Jeg hadde også sagt nei.



Anonymous poster hash: ee518...28d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han faktisk bare er en venner du urimelig, ja. Dersom du tror de lyver og bare påstår han er homofil, mens de i virkeligheten er kjærester, så har du muligens rett til å være bekymret. Men jeg tror ærlig talt ikke ungdommer i den alderen ville klart å gjennomføre en sånn løgn.

Anonymous poster hash: 68651...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Hadde du sagt nei om det var ei vennine som var lesbisk? If so - Nei, du er ikke urimelig.

Hva har det å si om venninnen er lesbisk? Datteren hennes er tydeligvis heterofil og da spiller jo det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...