Gjest Evans Skrevet 7. oktober 2014 #61 Skrevet 7. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? Dim sum. 2. Favorittband? Tror ikke jeg har noe favorittband. Hører på veldig mye forskjellig. 3. Største styrke? Tøff 4. Største svakhet? ukonsentrert 5. Hobby? Trening og hund 6. Reisemål? Kunne tenkt meg å reise mer i USA. Vil også til Japan. 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur 9. Noen du vil si unnskyld til? Ja, det er det. 10. Favorittbilmerke? Jaguar.
chouette Skrevet 7. oktober 2014 #62 Skrevet 7. oktober 2014 Hva er din favorittmat? pasta og paella akkurat nå. Det forandrer seg stadig! 2. Favorittband? Coldplay 3. Største styrke? Sta 4. Største svakhet? Sta 5. Hobby? Hund, svømming, matlaging, friluft 6. Reisemål? Zanzibar, Japan 7. Sommer eller vinter? Heller mot vinter men liker begge 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur 9. Noen du vil si unskyld til? Egentlig ikke. Bare for småting i så fall 10. Favorittbilmerke? Mitsubishi
ShiningStar Skrevet 7. oktober 2014 #63 Skrevet 7. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? Taco og Sushi 2. Favorittband? Ingen spesielle 3. Største styrke? Smart xD 4. Største svakhet? En smule utoldmodig 5. Hobby? Trening 6. Reisemål? Sør Amerika 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur 9. Noen du vil si unskyld til? Nei 10. Favorittbilmerke? Audi
Gjest Belle âme Skrevet 7. oktober 2014 #64 Skrevet 7. oktober 2014 Favorittmat: Lasagne. Favorittband: One Direction <3 Største styrke: Blir fort kjent med folk. Største svakhet: Gå inn på ein butikk når eg har penger. Da må eg ha noke! Hobby: Fotball og venner. Reisemål: New York, London, Irland eller Australia. Sommer eller vinter? Begge, takk. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur med venner. Det er alltid like morro! Men eg elsker å være i syden også. Noen du vil si unnskyld til: Besta. Favorittbilmerke: Porche, ferrari, bmw og audi.
frøkenfranzen Skrevet 7. oktober 2014 #65 Skrevet 7. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? Quiche lorraine! 2. Favorittband? The Cure 3. Største styrke? Lærer av egne feil 4. Største svakhet? Veldig sjenert og har dermed vansker for å bli kjent med folk 5. Hobby? Sang, lesing 6. Reisemål? Vil dra til New York, Amsterdam og Tokyo 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Hyttetur eller sydenferie? Ingen av delene, men helst Syden i så fall 9. Noen du vil si unskyld til? Jepp 10. Favorittbilmerke? Ingen
Haugenjenta Skrevet 7. oktober 2014 #66 Skrevet 7. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? * Indrefilet av okse eller svin/kalkunfilet med ovnsstekte poteter/søtpoteter/søtpotetmos, stekt brokkoli, paprika og champignon med bearnesaus til. * Laks i brokkoli- og blomkålgrateng med gulerøtter og poteter til. * Sushi * Taco * Kylling Tikka Masala 2. Favorittband? Hører på så mange forskjellig, vanskelig å plukke ut kun et band.. 3. Største styrke? Omsorgsfull. 4. Største svakhet? Sta. 5. Hobby? Naturfotografering og svømming. 6. Reisemål? Island, London, USA. 7. Sommer eller vinter? Begge har sin sjarm. 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur. 9. Noen du vil si unskyld til? Nei. 10. Favorittbilmerke? Toyota.
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #67 Skrevet 7. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? God mat. Men med skreimølje kan du alltid gjøre meg til en særs lykkelig gjest. 2. Favorittband? Akkurat nå: The Editors 3. Største styrke? Å tenke og handle rasjonelt i krisesituasjoner. 4. Største svakhet? Blir VELDIG fort lei av folk. 5. Hobby? Stort sett alt mulig foruten frimerkesamling og fugletitting. 6. Reisemål? Hele verden, fortrinnsvis "The road less travelled by". 7. Sommer eller vinter? Kommer helt an på hvor i verden jeg er, men er svak for vinteren. 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur. Helst alene med hundene. 9. Noen du vil si unskyld til? Nei, faktisk ikke. 10. Favorittbilmerke? Volvo Amazon (hhv. alt som passerer EU-kontrollen)
Tømmerhøgger'n Skrevet 12. oktober 2014 #68 Skrevet 12. oktober 2014 1. Hva er din favorittmat? Chilli con carne 2. Favorittband? Postgirobygget og DDE 3. Største styrke? Jeg er omsorgsfull og lojal 4. Største svakhet? Egenomsorg - jeg er for dårlig til å si nei til verv og oppgaver 5. Hobby? Lese og skrive, strikke, matlaging 6. Reisemål? København 7. Sommer eller vinter? Begge deler. Sommeren pga været, varmen og grillingen. Vinteren pga snøen, ski, utelek og innekos 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur 9. Noen du vil si unskyld til? Nei 10. Favorittbilmerke? Volkswagen
Gjest lillelarve Skrevet 9. november 2014 #69 Skrevet 9. november 2014 1. Hva er din favorittmat? Marinert ytrefilet med fløtegratinerte poteter og masse brokkoli. MM! 2. Favorittband? The Strokes. 3. Største styrke? Høy smerteterskel. 4. Største svakhet? Blir fort usikker. 5. Hobby? Fotografering. 6. Reisemål? England. 7. Sommer eller vinter? Sommer, vinter... Sommer.. Nei... Sommer ja. 8. Hyttetur eller sydenferie? Hyttetur. 9. Noen du vil si unnskyld til? Har ingen å si unnskyld til. 10. Favorittbilmerke? Ingen, til nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå