AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hei! Jeg har spørsmål jeg håper noen kan svare litt på. Jeg har stort sett alltid vært frisk både fysisk og psykisk. Nå nærmer jeg meg 30 år, er i jobb og merker at jeg sliter litt psykisk. Det har skjedd triste ting i livet mitt den senere tiden, ting det tar tid å bearbeide. Og jeg kjenner meg så nedfor og sliten. Det er periodevis svært stor arbeidsbelastning på jobben, og jeg blir så utrolig sliten. Etter jobb blir jeg ofte liggende på sofaen, jeg orker rett og slett ikke å være sosial. Jeg gråter ofte, er sint på samboeren min, og takker nei til å treffe venner. Det er så slitsomt å ha det slik, og jeg tror jeg trenger hjelp. Men jeg føler at mine problemer er små i forhold til mange andre sine problemer. Hvem kan hjelpe meg med dette? Vil fastlegen evt. henvise meg til psykolog? Andre tips eller råd? Anonymous poster hash: 2703d...91a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Først og fremst er det viktig å søke hjelp hos psykolog. Deretter burde du ta det med ro, ikke stresse, slik at belastningen avtar og du ikke føler deg overarbeidet. Du må rett og slett ta det steg etter steg hvor pyskologen er det første steget. Anonymous poster hash: 919fd...207
ml92 Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes også absolutt du skal oppsøke psykolog Kanskje gå til en helsesøster først og høre hva hun mener om saken, men er veldig sikker på at hun skriver en henvisning til psykolog
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå