AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 For en uke siden var jeg hos legen pga forkjølelse/infeksjon som ikke gikk over. Fikk antibiotika som jeg er ferdig med imorgen. Det er blitt bedre, men jeg føler meg ikke frisk. Blir fort sliten, gele i beina, noe sår hals (kanskje det bare henger igjen etter hoste?) og temperaturen er litt forhøyet i forhold til normalt. Denne ligger mellom 37,5 og 38 gjennom dagen. Kan det være at jeg bare er sliten etter infeksjon? Eller kan det være noe som faktisk ikke antibiotikaen har tatt, som kan bli værre? Jeg vil jo bli frisk raskest mulig før ferien, men ønsker meg ikke en antibiotikakur til. Er du blitt HELT frisk etter antibiotika? Anonymous poster hash: d4cd6...1c8
Sphynx Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Det skader ikke å ta en tur til. Kanskje du må ha sterkere dose?
Victoria-- Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Har opplevd å bli ganske utslått av antibiotikabehandling i seg selv. Kanskje dette du kjenner på? Kan uansett være lurt å få tatt en CRP for å kontrollere virkningen av kuren du har tatt.
petterm Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Hvis du fremdeles har 38 så har du jo feber. Ville i alle fall ringt legekontoret. De er ganske erfarne når det gjelder hva man kan forvente etter en kur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå