Gå til innhold

Praktiske "meal-prep" matbokser - Hvor?


Nuttery

Anbefalte innlegg

Dere som driver med meal-prep, hvor har dere kjøpt matboksene deres?

Har holdt på med de vi har nå en god stund, men alle er i forskjellig størrelse, vanskelig å stable, går ikke oppi hverandre og lokkene sitter ikke særlig godt på.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har og har hatt mange forskjellige fancy bokser med kjøleelementer, mange små rom og det ene med det andre. Slike bokser blir lett litt lite fleksible, for det passer ikke til alt.

Jeg har etterhvert pådratt meg en del av disse boksene fra ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60066724/

De fins i flere forskjellige størrelser. kan stables, og har også en dampventil ved oppvarming i mikro. Holder seg fint etter mange runder i oppvaskmaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og har hatt mange forskjellige fancy bokser med kjøleelementer, mange små rom og det ene med det andre. Slike bokser blir lett litt lite fleksible, for det passer ikke til alt.

Jeg har etterhvert pådratt meg en del av disse boksene fra ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60066724/

De fins i flere forskjellige størrelser. kan stables, og har også en dampventil ved oppvarming i mikro. Holder seg fint etter mange runder i oppvaskmaskinen.

De så kjekke ut, men jeg bor en 8 timers kjøretur unna ikea, så det blir ikke å dra dit med det første dessverre :/

Har Meny, Kiwi, Rimi, Rema, Ica, Nille, Clas Ohlson, Europris, Jernia, Jula, Euronics, Elkjøp og Expert i nærheten.. Sikkert noe jeg har glemt. Takk for tips dog! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula! jeg har hamstret alle mine matbokser der. De er uten kjøleelementer og fancy greier, men fungerer helt greit :) De har noen greie til 10kr pr.stykk og en pakke med fem i til ca 40kr om jeg husker riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula! jeg har hamstret alle mine matbokser der. De er uten kjøleelementer og fancy greier, men fungerer helt greit :) De har noen greie til 10kr pr.stykk og en pakke med fem i til ca 40kr om jeg husker riktig :)

http://www.jula.no/matbokser-1l-5-pk-810680

Slike? De så faktisk ganske kjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de :) De er helt greie, det viktigste for meg er å ha alle i lik størrelse så det ikke blir kaos i baggen eller veska, jeg har ikke opplevd trøbbel med lokket på de heller.

Det jeg tenker også..

Har foreløbig tenkt at jeg kunne jo bare bruke de vi har, men det er så ekstremt tungvindt å få de i skapet, veska, lokket som brått detter av osv. Så må nesten krype til korset og investere i noen ordentlige! Skjønner ikke hvordan jeg har overlevd med disse boksene jeg har i flere år :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt på Jula i dag! :) Tusen takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...