Gå til innhold

Jennifer Love Hewitt til Criminal Minds

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Men har du sett den episoden hun gjorde i Special Victims Unit? Der spilte hun et voldtektsoffer og var helt usminket hele episoden. Så jeg tror hun er i stand til å gjøre litt mer alvorlige og mørke ting også :)

Nei, den har jeg ikke sett :)

Får gi henne en sjans - det skal vel litt mer til før jeg svikter serien.

Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Det blir bra! Hun er en god skuespiller :)

Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Skal bli spennende å se, men hadde selv drømt at Agent Cole fra sesong 2 (Mehtevas episoden, P911) skulle komme tilbake å bli fast i serien. Likte hun.

Og btw, jeg savner også Gideon! :hug: (husker dere episoden der the unsub, Frank (spilt av Keith Carradine) forlarte i kafeen hva Gideon betyr?

Endret av Ung tøff mann
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: 26b34...a01
AnonymBruker
Skrevet

Hun er flink, men fremstår alltid som sutrete og lei av livet. Tja, vet ikke helt hva jeg tenker om henne i CM

Anonymous poster hash: 77505...061
Skrevet

Redd hun vil få for mye fokus i episodene, som med alt annet hun har vært på med. Så lenge de unngår det, og ikke gjør henne for "babe", så tror jeg det kan fungere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror den kan bli bra hvis serieskaperne gjør karakteren hennes tøff og selvstendig. JLH har i mye av det jeg har sett henne i vært søt og uskyldig, så håper hun kan være litt mer sånn som Prentiss eller noe.. For jeg savner Prentiss skikkelig mye!

Anonymous poster hash: 2fb2e...71c
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Tror den kan bli bra hvis serieskaperne gjør karakteren hennes tøff og selvstendig. JLH har i mye av det jeg har sett henne i vært søt og uskyldig, så håper hun kan være litt mer sånn som Prentiss eller noe.. For jeg savner Prentiss skikkelig mye!

Anonymous poster hash: 2fb2e...71c

Det tror jeg vil være en tabbe om de gjør mener jeg.

Skrevet

Jøss. Det blir nok litt rart i starten, siden man kjenner henne fra andre ting. Men det kan jo bli interessant!

Ang. Gideon syns jeg det er interessant at de gjorde årsaken til at han slutta i FBI til den samme årsake som til at han slutta i serien i virkeligheten. Det dumme var jo at han bare brøt kontrakten sin og stakk, så de fikk litt trøbbel med å finne en måte å skrive ham ut på, noe jeg syns ble løst ganske så bra!

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke! Men syns ikke den siste sesongen var videre bra heller, med et par unntak tapte den seg for mye i forhold til tidligere sesonger. Mye letter løsninger og for mye som baserte seg på at Garcia tilfeldigivs fant ting på nett. Dette er sikkert et forsøk på å få opp interessen, men jeg er skeptisk.

Anonymous poster hash: 1cbee...03d
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jøss. Det blir nok litt rart i starten, siden man kjenner henne fra andre ting. Men det kan jo bli interessant!

Eneste måten det er rart er vist man ikke er i stand til og forstå eller skille skuespiller og karakter.

Skrevet

Eneste måten det er rart er vist man ikke er i stand til og forstå eller skille skuespiller og karakter.

Ja, du har rett i det. Jeg har litt problemer med det med noen, ser bare skuespilleren.

Skrevet

Bare ikke Derek forsvinner, er jeg klar foran skjermen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du har rett i det. Jeg har litt problemer med det med noen, ser bare skuespilleren.

Det tror jeg er fordi noen skuespillere spiller samme rollen i alt de er med på. JLH er av den typen, syns jeg. Samme med Jim Carrey, f.eks.

Skrevet

Ja, kan godt hende det er det. Det skjer hvis det er noen jeg liker godt også, som Ewan McGregor. Da tenker jeg bare "weeee, Ewan!!" og det tar litt tid å komme inn i rollen.

Gjest miss_sara
Skrevet

Er ikke noe rart ved det. Helt naturlig.

Skrevet (endret)

Bare ikke Derek forsvinner, er jeg klar foran skjermen.

Eller Penelope :sminkedokke:

Endret av Anna Kronisme
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Eller Penelope :sminkedokke:

For min del kan hun forsvinne eller ihvertfall så kan de droppe og ha henne i vær episode

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Er ikke noe rart ved det. Helt naturlig.

Jeg synes det er rart.

Men folk er jo forskjellige jeg vet jo at mange gjør det. Men jeg gjør det ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...