AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Skuespiller Jennifer Love Hewitt (35) blir spesialagent når TV-serien «Criminal Minds» går inn i sin tiende sesong. http://www.vg.no/rampelys/hollywood/jennifer-love-hewitt-til-criminal-minds/a/23245667/ Så hva tenker dere om dette ? Anonymous poster hash: 26b34...a01
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Liker henne jeg, så tror det blir bra Savner Gideon da, synd han ikke kommer tilbake 3
Ego Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Oooog, der sluttet jeg å se Criminal Minds. Er for mye av henne andre steder til at jeg vil klare å 'godta' henne i CM... 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Savner Gideon da, synd han ikke kommer tilbake Med tanke på hva Mandy Patinkin eller hva han nå het har sakt at Criminal Minds er den største tabben i hans karriere så er nok sjansen for at Gideon kommer tilbake lik null. Gideon var bra men jeg liker Rossi bedre. Faktisk så synes jeg Criminal Minds med Jon Montagna er bedre en med Mandy Patinkin........Mulig jeg staver navne feil men de heter noe i den duren der Men jeg ser ingen grunn til at ikke Jennifer Love Hewitt skal være bra.
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Med tanke på hva Mandy Patinkin eller hva han nå het har sakt at Criminal Minds er den største tabben i hans karriere så er nok sjansen for at Gideon kommer tilbake lik null. Gideon var bra men jeg liker Rossi bedre. Faktisk så synes jeg Criminal Minds med Jon Montagna er bedre en med Mandy Patinkin........Mulig jeg staver navne feil men de heter noe i den duren der Men jeg ser ingen grunn til at ikke Jennifer Love Hewitt skal være bra. Har han sagt det altså? Syns han gjorde en god figur der jeg.
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Har han sagt det altså? Syns han gjorde en god figur der jeg. Ja han har sakt det, Om du søker på google så vil du finne det Vel ja han gjorde en god figur.
Severus Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Har han sagt det altså? Syns han gjorde en god figur der jeg. Var noe om at de sakene som framstilles i Criminal Minds ble for mørke og tankevekkende for han.
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Var noe om at de sakene som framstilles i Criminal Minds ble for mørke og tankevekkende for han. Ja, jeg leste det nå. Det ble litt for mørkt og ondt for han. Kan forsåvidt forstå han, enkelte av disse historiene er ganske så grufulle.
Gjest DirtyMimi Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Yaaay Gleder meg til sesongen allerede. Hun er jo en flink skuespiller 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Enda en sesong?? Jeg syns Criminal Minds har tapt seg sånn, og slik går det jo med serier som dras ut i det "uendelige".. Men jeg har alltid likt Jennifer, så jeg fortsetter vel å se Anonymous poster hash: cf404...4b8 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Enda en sesong?? Jeg syns Criminal Minds har tapt seg sånn, og slik går det jo med serier som dras ut i det "uendelige".. Men jeg har alltid likt Jennifer, så jeg fortsetter vel å se Anonymous poster hash: cf404...4b8 Du er klar over at du trenger ikke se på Criminal Minds vist du ikke liker det lenger ikke sant ? 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 På imdb står det at hu bare er med i en episode.Anonymous poster hash: 1b74f...0d6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Du er klar over at du trenger ikke se på Criminal Minds vist du ikke liker det lenger ikke sant ? HÆ? kødder du? LIVET MITT ER BYGD PÅ EN LØGN Anonymous poster hash: cf404...4b8 5
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 På imdb står det at hu bare er med i en episode.Anonymous poster hash: 1b74f...0d6 Kanskje fordi det foreløpig bare er spilt inn en episode?
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 På imdb står det at hu bare er med i en episode.Anonymous poster hash: 1b74f...0d6 Det er fordi alle episodene i sesong 10 ikke er oppført enda på IMDB. Det er bare oppført 1 episode for sesong 10. Så det er grunnen til at det bare står en episode
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Kanskje fordi det foreløpig bare er spilt inn en episode? Innspillingen begynner først i August
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 HÆ? kødder du? LIVET MITT ER BYGD PÅ EN LØGN Anonymous poster hash: cf404...4b8 Vel det er nok av mennesker som ikke ser ut til å være klar over dette. Men bra forsøk med å være sarkastisk
Petra75 Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er ikke helt fornøyd, kjenner jeg. Syns hun blir (eller har vært) for sukkersøt og nusselussete til at hun passer inn i CM.
fishy Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Er håpefull på at det vil bli bra. Har alltid vært fan av cm, men de siste sesongene har vært relativt skuffende. Mangel på skuespillpresentasjoner og mangel på fantasi.
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er ikke helt fornøyd, kjenner jeg. Syns hun blir (eller har vært) for sukkersøt og nusselussete til at hun passer inn i CM. Jeg skjønner hva du mener. Men har du sett den episoden hun gjorde i Special Victims Unit? Der spilte hun et voldtektsoffer og var helt usminket hele episoden. Så jeg tror hun er i stand til å gjøre litt mer alvorlige og mørke ting også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå