Gå til innhold

Han tenner på.....


Cloe

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på nett for et års tid siden, og har hatt veldig god kontakt. Vi har møttes en gang, og det endte med sex. Nå får jeg meldinger fra han hvor han skriver at han ønsker å gjøre meg gravid, og at han tenner ved tanken på det. Virker litt sært ut. Hvordan tolker jeg dette? Er dette kanskje noe han gjør med alle jentene han møter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Noen har faktisk en fetish for sånt.... han har vel det, eller syns det er en sexy måte å tilnærme seg deg på.

Fortell ham at det er avtennende tanken på å bli gravid, ikke akkurat noe man blir våt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo late som dere lager barn hver gang dere har sex? 'ÅH JAH, JEG BLIR SÅÅÅÅ GRAVID NÅH, GJØR MEG GRAVID RETT DER! ÅH JAH, DET ER SÅÅÅ DIGG Å BLI GRAVID!'' .......? :vetikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo late som dere lager barn hver gang dere har sex? 'ÅH JAH, JEG BLIR SÅÅÅÅ GRAVID NÅH, GJØR MEG GRAVID RETT DER! ÅH JAH, DET ER SÅÅÅ DIGG Å BLI GRAVID!'' .......? :vetikke:

hahahahaha skulle vært mulig å plussa innlegget ditt flere ganger...

Trenger ikke være noe han gjør med alle jenter selv om han gjør det med deg. Kan hende han bare har lyst til å få barn med deg og så sa han det på en litt klønete måte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...