AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Småbarnsfar her, med sliten kone. Jeg har konstant lyst på et ligg. Sprekkfull. Får jeg tilbud nå, vil jeg ikke kunne stå imot. Hele biologien jobber mot alt det jeg vet bedre. Hvordan skal jeg klare meg?Anonymous poster hash: 80303...126 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor er konen din sliten og ikke du? Anonymous poster hash: 3acd1...f72 13
SuperFace Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Ta deg sammen, mann! Det er flere ting du kan prøve før du er utro mot kona di. For eksempel så kan du ta deg en runk. Eller du kan prate med kona di, noe jeg synes hun fortjener, når det har gått såpass langt at du er åpen for å svikte henne på denne måten.
Gjest Coolaid Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Dersom du er umettelig gjør du det ikke rett når du holder på, enten med deg selv eller med kona. Hva er kona di sliten for / hvorfor ? Er det pga all pulingen du påfører henne eller er det pga at du ikke stiller opp med husarbeid, unger osv ? Eller noe annet kanskje ? Det er kanskje ikke rart at kona er sliten ? Om du går med sånne tanker. Kvinner merker sånt. Endret 3. juli 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 ta den deg en skikkelig sinnarunk Anonymous poster hash: 6380e...82f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 I motsetning til de andre, syns jeg du skal være utro jeg. Da får kona di fra maset ditt, og du roer deg kanskje litt.Anonymous poster hash: fa959...b34 2
pinkytalks Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 I motsetning til de andre, syns jeg du skal være utro jeg. Da får kona di fra maset ditt, og du roer deg kanskje litt.Anonymous poster hash: fa959...b34 nei nei nei utroskap er ikke en bra løsning. prate sammen eller kanskje kjøpe en fleshlight?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 I motsetning til de andre, syns jeg du skal være utro jeg. Da får kona di fra maset ditt, og du roer deg kanskje litt.Anonymous poster hash: fa959...b34 Dust !!!! Anonymous poster hash: 5c214...81e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Vet ikke hvorfor jeg posta her, er bare fortvilet. Men jeg kom sannelig ikke hit for å bli dømt nord ned - det klarer jeg sjøl. Sliten er vi begge. Men jeg har likevel et overveldende behov som hverken jeg eller henne klarer å mette. Saken er diskutert i timesvis, til den grad at avslappet sex oss imellom er blitt vanskelig.Anonymous poster hash: 80303...126 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 AnonymBruker, on 04 Jul 2014 - 09:38, said: Vet ikke hvorfor jeg posta her, er bare fortvilet. Men jeg kom sannelig ikke hit for å bli dømt nord ned - det klarer jeg sjøl. Sliten er vi begge. Men jeg har likevel et overveldende behov som hverken jeg eller henne klarer å mette. Saken er diskutert i timesvis, til den grad at avslappet sex oss imellom er blitt vanskelig.Anonymous poster hash: 80303...126 Du posta er for å få tilbakemeldinger på tanken dine og situasjonen din. Det fikk du. Selv om mange her mener at det ikke er noe bra løsning å finne seg en på si. Kanskje dere er litt stuck og trenger en profesjonelle og nøytral tredjepart som kan hjelpe dere videre ? Snakk med en ekteskapsrådgiver, et familevernkontor eller en psykolog. Snakk sammen og bestill time ganske snart, da blir ventetiden mindre. Jeg likte ikke tankene dine om å bli utro. Syns det er en dårlig løsning. Kanskje du bør beskrive situasjonen din på en litt mer informativ måte slik at du får bedre svar, og at vi forstår hva problemet er. Problemet er vel ikke bare at du er sprekkferdig kåt vel ?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Jau, det er hele problemet. Vi har det ymåtelig kjekt sammen, er ekte sjelevenner. Bare sexen er elendig. Vi har ørt til psykolog, 10-12 ganger, men uten noe særlig nytte.Anonymous poster hash: 80303...126
MarianneE Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Tenker at ved å være utro skaper du bare enda flere problemer i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har nok en annen livssituasjon enn deg, men jeg er også umettelig. Jeg er riktignok dama i forholdet her da. Jeg er kåt hele tiden og kunne lett hatt sex tre ganger om dagen. Samboeren min derimot har hatt svært lite lyst det siste året, og det er utrolig frusterende. Det har kommet dit at jeg vurderer å spørre om jeg kan ha sex med andre. Jeg ville aldri vært utro, men med hans tillatelse, kanskje. Vanskelig å gå rundt å føle at kjæresten ikke vil ha meg. Anonymous poster hash: 0cb41...f14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå