AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 http://petterssonsblogg.se/2014/07/02/svenskar-i-minoritet-i-malmo/ I Malmø er nå mindretallet etnisk svenske. Det er første gang dette skjer med en storby i Norden. Malmø er sveriges tredje største by, og også nordens mest kriminelle by sett i forhold til folketallet. Anonymous poster hash: d849c...623 3
Drizzt Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg mistenker at det ikke er snakk om polakker og spanjoler her. Veldig trist utvikling ... 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 http://www.osloby.no/Hijabsuksess-i-Storgata-7625525.html Jeg gråter av å lese denne artikkelen, jeg også ... Norge endres i feil retning ... Anonymous poster hash: 37405...4ed 3
sebastianen Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 http://www.osloby.no/Hijabsuksess-i-Storgata-7625525.html Jeg gråter av å lese denne artikkelen, jeg også ... Norge endres i feil retning ... Anonymous poster hash: 37405...4ed Mye flott i hijab til barn ja, arghhhh.... 3
sebastianen Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 http://petterssonsblogg.se/2014/07/02/svenskar-i-minoritet-i-malmo/ I Malmø er nå mindretallet etnisk svenske. Det er første gang dette skjer med en storby i Norden. Malmø er sveriges tredje største by, og også nordens mest kriminelle by sett i forhold til folketallet. Anonymous poster hash: d849c...623 Hvor lenge vil vanlige svensker bære dette tapsprosjektet ?
Drizzt Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Mye flott i hijab til barn ja, arghhhh.... Rart at ingen har oppfunnet hijab for babyer! Hver gang jeg ser et barn med hijab eller andre religiøse plagg, så føler jeg virkelig synd på barnet og tenker: "Stakkar ..." 1
sebastianen Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Rart at ingen har oppfunnet hijab for babyer! Hver gang jeg ser et barn med hijab eller andre religiøse plagg, så føler jeg virkelig synd på barnet og tenker: "Stakkar ..." Det har de da.... Bare søk hijab baby.....
Martyr Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Det litt spesielle er at jeg tror de etablerte svenske mediene er klar over hva som har skjedd, men ikke ønsker å skrive noe om det. Jeg ser mye på svensk TV og de har i det sist begynt å fremheve at det bor mange svensker i Limhamn osv. Tragikomisk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 http://petterssonsblogg.se/2014/07/02/svenskar-i-minoritet-i-malmo/ I Malmø er nå mindretallet etnisk svenske. Det er første gang dette skjer med en storby i Norden. Malmø er sveriges tredje største by, og også nordens mest kriminelle by sett i forhold til folketallet. Anonymous poster hash: d849c...623 Om 10 år er nordmenn i mindretall i Oslo. Anonymous poster hash: b040e...4cc 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Rart at ingen har oppfunnet hijab for babyer! Hver gang jeg ser et barn med hijab eller andre religiøse plagg, så føler jeg virkelig synd på barnet og tenker: "Stakkar ..." Fordi ingen vil vel finne en baby sexy! Ei tiåring derimot...øøhhhh Husk at Muhammed var en pedofil gris. Det er derfor jenter ned i 10-års alderen må kle seg i hijab og burka, slik at "ukontrollerbare" menn ikke skal kåtes opp. Grattis til Malmø foresten. Way to go! Jeg er sikker på at de etniske svensker som er igjen stortrives og virkelig nyter det flerkulturelle "samholdet". Lolsmalao. Satser på et besøk av han der "trolljegeren" nå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Rart at ingen har oppfunnet hijab for babyer! Hver gang jeg ser et barn med hijab eller andre religiøse plagg, så føler jeg virkelig synd på barnet og tenker: "Stakkar ..." http://justpicturez.blogspot.no/2011/11/cute-babies-pictures-in-hijab.html Anonymous poster hash: d849c...623
Drizzt Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Det har de da.... Bare søk hijab baby..... Fordi ingen vil vel finne en baby sexy! Ei tiåring derimot...øøhhhh Husk at Muhammed var en pedofil gris. Det er derfor jenter ned i 10-års alderen må kle seg i hijab og burka, slik at "ukontrollerbare" menn ikke skal kåtes opp. Grattis til Malmø foresten. Way to go! Jeg er sikker på at de etniske svensker som er igjen stortrives og virkelig nyter det flerkulturelle "samholdet". Lolsmalao. Satser på et besøk av han der "trolljegeren" nå. De muslimske damene jeg kjenner fortalte meg at det som er vanlig er å begynne med hijab når jenta nærmer seg 10 år og at det ikke fantes hijab for babyer. Nå vet jeg at det faktisk finnes noen som kler sine barn med hijab! Sykt ... 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Dette er venstresidens våte drøm i Norge. Regner med at champagnen hos dem sprettes nå når de har fått en så gledelig nyhet fra vårt naboland, og øyner nok håp om at samme "integrering" skal finne sted i Oslo. Dessverre vil det nok skje om ikke alt for lenge. Anonymous poster hash: d2ac7...b15 3
Magnifique Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. - Magnifique, mod.
Gjest Trollkarlen Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Er mye syt angående innvandring her. Glemmer dere at det faktisk er det norske folk som vil ha denne innvandringen? Samme med svenskene, det er jo folket som sier ja til innvandringen.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Er mye syt angående innvandring her. Glemmer dere at det faktisk er det norske folk som vil ha denne innvandringen? Samme med svenskene, det er jo folket som sier ja til innvandringen. Ikke helt riktig. Mange stemmer feks Ap, men ønsker likevel mindre innvandring. På et eller annet tidspunkt må folk skjønne at dette er vår tids viktigste og mest historiske hendelse. Andre politiske tema er bagateller i forskjell. Eliten i AP, Krf og SV er ikke så opptatt av dette, de lever likevel i sus og dus. Anonymous poster hash: 86ac1...21e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Ikke helt riktig. Mange stemmer feks Ap, men ønsker likevel mindre innvandring. På et eller annet tidspunkt må folk skjønne at dette er vår tids viktigste og mest historiske hendelse. Andre politiske tema er bagateller i forskjell. Eliten i AP, Krf og SV er ikke så opptatt av dette, de lever likevel i sus og dus. Anonymous poster hash: 86ac1...21e Eliten i AP KrF og SV er veldig opptatt av dette. Det er en helt bevisst politikk fra disse partiene når de gjør nordmenn til mindretall i Oslo og Norge. Anonymous poster hash: b040e...4cc 2
Drizzt Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Eliten i AP KrF og SV er veldig opptatt av dette. Det er en helt bevisst politikk fra disse partiene når de gjør nordmenn til mindretall i Oslo og Norge. Anonymous poster hash: b040e...4cc Spørsmålet er da hvorfor. 1
Oslomann71 Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Spørsmålet er da hvorfor. http://orjas.blogg.no/1378566227_innvandrerne_stemmer_.html Kanskje? Så ikke så bra ut for KrF da. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Uten innvandring stopper Malmø. Anonymous poster hash: 9c091...014
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå