AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #21 Skrevet 3. juli 2014 Veldig spesielt at hun kun overvåker / observerer samtalene uten å aktivt delta selv. Det høres bare dumt ut og jeg lurer på om hun føler seg litt dust der hun sitter som tause Birgitte.... Har hun ikke noe bedre å ta seg til mens far og sønn snakker sammen? Altså, når hun ikke deltar så kan hun vel finne på noe bedre enn å sitte stille på en stol? Anonymous poster hash: 96422...28c 4
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #22 Skrevet 3. juli 2014 Når jeg sier i bakgrunnen mener jeg ikke at de sitter på kjøkkenet og hun lager kaffe eller ser på TV. Hun sitter å ser på uten et ord. Du kan da ikke mene at dette er normalt? Anonymous poster hash: 44520...98b Normalt? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du lar deg irritere over dette! Hun hindrer dere ikke i noe som helst. Mens du blir irritert og føler deg overvåket. Ser ikke at det er normalt heller.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Veldig spesielt at hun kun overvåker / observerer samtalene uten å aktivt delta selv. Det høres bare dumt ut og jeg lurer på om hun føler seg litt dust der hun sitter som tause Birgitte.... Har hun ikke noe bedre å ta seg til mens far og sønn snakker sammen? Altså, når hun ikke deltar så kan hun vel finne på noe bedre enn å sitte stille på en stol? Anonymous poster hash: 96422...28c Jeg hadde ihvertfall ikke følt meg noe særlig om jeg var henne. Hun kan jo i det minste delta hvis hun skal sitte der. Det virker som hun på død og liv skal sitte der. Hvis datteren deres begynner å grine, eller trenger noe så går hun ikke for å stelle/amme/trøste et annet sted, men hun gjør det der de sitter. Klarer ikke å la være å irritere meg over det, selvom hun sånn sett ikke gjør noe galt. Bortsett fra at hun ikke videreformidler beskjeder da, men det er en annen sak Anonymous poster hash: 44520...98b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Normalt? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du lar deg irritere over dette! Hun hindrer dere ikke i noe som helst. Mens du blir irritert og føler deg overvåket. Ser ikke at det er normalt heller. Ja, jeg blir irritert. Er klar over at hun ikke gjør noe galt, bortsett fra å ikke videreformidle beskjeder. Syns likevel det er utrolig irriterende ja. Kanskje det er jeg som er urimlig her, men hun kan da i det minste delta litt hvis hun skal sitte der likevel. Anonymous poster hash: 44520...98b
Sol79 Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Jeg skjønner godt at du irriterer deg. Jeg hadde også hatt problemer med å føre en samtale om det satt en observatør i bakgrunnen. Siden du har sagt fra flere ganger til henne uten at det hjelper, virker det som at du må få far til å reagere litt mer.
Lexandra Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 Om hun føler behov for overvåke dere så bør hun ha rett til det, du sier jo selv at du kun snakker m eksen pga barnets alder. Private samtaler med eksen som den nye partneren ikke kan høre skal ikke forekomme.. Det føles jo ikke mer mistenksomt om hun blir forvist fra rommet.. Eksen din har ny dame - respekter det! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Jeg skjønner godt at du irriterer deg. Jeg hadde også hatt problemer med å føre en samtale om det satt en observatør i bakgrunnen. Siden du har sagt fra flere ganger til henne uten at det hjelper, virker det som at du må få far til å reagere litt mer. Ja, det er litt ubehagelig. Det er jo samme hvem som hadde sittet der, om det hadde vært mamman min, mamman hans eller en kompis. Det er merkelig å bli overvåket på den måten. Jeg har selv kjæreste og hadde syns det var rart om han skulle sittet å sett på uten et ord mens vi pratet Anonymous poster hash: 44520...98b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Skjønner henne godt jeg, jeg hadde ikke likt om kjæresten hadde så god kontakt med eksen. Anonymous poster hash: 08d34...87a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 Om hun føler behov for overvåke dere så bør hun ha rett til det, du sier jo selv at du kun snakker m eksen pga barnets alder. Private samtaler med eksen som den nye partneren ikke kan høre skal ikke forekomme.. Det føles jo ikke mer mistenksomt om hun blir forvist fra rommet.. Eksen din har ny dame - respekter det! Respekter det? Hvem har sagt at jeg ikke respekterer det? Syns det er ubehagelig at en person, uansett hvem det hadde vært, skal sitte å overvåke samtalene mine. Da kan de være en del av samtalen. Kjæresten min sitter ikke å ser på mens vi snakker med han. Er han tilfeldigvis der så er han en del av samtalen han også. Hadde hun involvert seg litt hadde det ikke vært noe problem. Er bare irriterende, selv om hun ikke gjør noe galt Tror heller det er hun som må respektere at han har et barn fra før. Da kan hun ikke la være å videreformidle beskjeder for eksempel. Anonymous poster hash: 44520...98b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Skjønner henne godt jeg, jeg hadde ikke likt om kjæresten hadde så god kontakt med eksen. Anonymous poster hash: 08d34...87a Men vi har jo et barn sammen, det forandrer jo hele situasjonen. Hadde vi ikke hatt det hadde vi sannsynligvis ikke hatt kontakt overhodet. Vi har ikke "god" kontakt heller. Vi skyper én gang i uken, så ringes vi om det er noe spesielt som kanskje skjer en gang i måneden. Anonymous poster hash: 44520...98b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 La henne sitte der da, det er jo du som har et problem med henne sånn som det kommer fram.Anonymous poster hash: bc5d5...134 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 La henne sitte der da, det er jo du som har et problem med henne sånn som det kommer fram.Anonymous poster hash: bc5d5...134 Vi har en god tone ellers, og hun virker som ei grei jente. Har aldri møtt henne. Likevel er det ubehagelig å bli observert på den måten uansett hvem det måtte være. Anonymous poster hash: 44520...98b
Lexandra Skrevet 6. juli 2014 #33 Skrevet 6. juli 2014 Respekter det? Hvem har sagt at jeg ikke respekterer det? Syns det er ubehagelig at en person, uansett hvem det hadde vært, skal sitte å overvåke samtalene mine. Da kan de være en del av samtalen. Kjæresten min sitter ikke å ser på mens vi snakker med han. Er han tilfeldigvis der så er han en del av samtalen han også. Hadde hun involvert seg litt hadde det ikke vært noe problem. Er bare irriterende, selv om hun ikke gjør noe galt Tror heller det er hun som må respektere at han har et barn fra før. Da kan hun ikke la være å videreformidle beskjeder for eksempel. Anonymous poster hash: 44520...98b Hvem som har sagt du ikke respekterer det?? DU! Når du vil nekte henne å være tilstede.. Du og eksen din har et barn sammen det er alt dere har . Og derfor må denne jenta desverre alltid leve med at hennes mann må ha en viss kontakt med en eks som burde vært fortid. Dersom hun føler seg mest trygg ved å overvåke denne kontakten så er det hennes rett .. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #34 Skrevet 6. juli 2014 Hva med å inkludere henne i samtalen da? Spørre hvordan det går med henne og barnet hennes? Kanskje er hun stille fordi hun ikke forstår hvordan hun skal kunne bli en del av samtalen, selv om hun gjerne ønsker det. Du sier jo gjentatte ganger at hun virker som en søt jente, hvordan du nå skal kunne vite det hvis hun aldri sier noe, så prøv å inkludere henne også. Anonymous poster hash: 285d7...39d
Rosalie Skrevet 6. juli 2014 #35 Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor skal det være så hemmelig når dere skal prate om sønnen? Skjønner godt at dama blir usikker når dere ber henne gå vekk. Husk at forholdet deres er fortsatt ferskt etter ett år. Har selv kjæreste med barn fra før, og hvis kjæresten og eksen skulle hemmeligholdt alt om barnet hadde jeg også blitt usikker. Jeg har så i si null kontakt med eksen hans, men jeg er også en del av barnets liv og kjæresten min er flink til å fortelle meg ting om barnet, og han går heller ikke unna meg når eksen ringer.Anonymous poster hash: bc5d5...134 Slik jeg leser det så er vel ikke problemet med at hun er til stede at de ikke får holdt ting hemmelig, men at samtalene blir dårlige, da far er ukomfortabel med at hun lytter inn i samtalene. Det er jo også et stort problem at hun ikke gir beskjeder videre. TS: Send far mail når det er noe i stedet for SMS. Og har ikke far mulighet til å ringe deg f.eks. fra jobb når det er noe? Så kan dere fortsatt skype med henne til stede, da viktige ting vedrørende sønnen deres tas opp per mail og vanlig telefon. Det er synd at dere skal måtte gå bak ryggen til fars nye kjæreste, men så lenge hun ikke kan respektere at dere har barn sammen og derfor må ha kontakt dere to, så må det nesten bli slik...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #36 Skrevet 6. juli 2014 Men hvis det kun er snakk om sønnen når de skyper, så skjønner ikke jeg problemet med at fars kjæreste er i samme rom. "Nå skal jeg skype med eksen, best du går ut av rommet". Jadda!Anonymous poster hash: bc5d5...134 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #37 Skrevet 6. juli 2014 Hva med å inkludere henne i samtalen da? Spørre hvordan det går med henne og barnet hennes? Kanskje er hun stille fordi hun ikke forstår hvordan hun skal kunne bli en del av samtalen, selv om hun gjerne ønsker det. Du sier jo gjentatte ganger at hun virker som en søt jente, hvordan du nå skal kunne vite det hvis hun aldri sier noe, så prøv å inkludere henne også. Anonymous poster hash: 285d7...39d Jeg pleier å skype med henne når han ikke er der, så sønnen min får sett søsteren sin. Vil gjerne de skal ha et forhold etterhver når de blir eldre. Så jeg "kjenner" henne. Eller hva jeg skal si. Har prøvd å snakke med henne når vi skyper med barnefar, men da virker hun ikke interessert i å være en del av samtalen. Hun bare sitter å stirrer. Hvem som har sagt du ikke respekterer det?? DU! Når du vil nekte henne å være tilstede.. Du og eksen din har et barn sammen det er alt dere har . Og derfor må denne jenta desverre alltid leve med at hennes mann må ha en viss kontakt med en eks som burde vært fortid. Dersom hun føler seg mest trygg ved å overvåke denne kontakten så er det hennes rett .. Jeg vil da ikke nekte henne å være tilstede. Vil bare hun enten skal være en del av samtalen eller slutte å overvåke på en merkelig måte. Hun kan da være tilstede uten å sitte å se på helt taus. Hun kan se på TV eller gjøre et eller annet så ikke det blir så awkward. Slik jeg leser det så er vel ikke problemet med at hun er til stede at de ikke får holdt ting hemmelig, men at samtalene blir dårlige, da far er ukomfortabel med at hun lytter inn i samtalene. Det er jo også et stort problem at hun ikke gir beskjeder videre. TS: Send far mail når det er noe i stedet for SMS. Og har ikke far mulighet til å ringe deg f.eks. fra jobb når det er noe? Så kan dere fortsatt skype med henne til stede, da viktige ting vedrørende sønnen deres tas opp per mail og vanlig telefon. Det er synd at dere skal måtte gå bak ryggen til fars nye kjæreste, men så lenge hun ikke kan respektere at dere har barn sammen og derfor må ha kontakt dere to, så må det nesten bli slik... Bra noen skjønner hva jeg mener Virker som de fleste mener jeg vil ha henne ut av rommet, og det er egentlig ikke sånn det er. Kanskje jeg var litt uklar i HI. Vi pleier å ringes når han ikke er hjemme en gang i blant, men verken jeg er eller barnefar er komfortable med det når vi vet hvor usikker hun er. Jeg syns også at det er et stort problem at hun ikke gir beskjeder til han, og det er egentlig det som er mest provoserende. Jeg forstår at det ikke er noe gøy at han må ha kontakt med meg/oss, men hun visste jo at han hadde et barn fra før når de ble sammen og hun ble gravid, så hun må jo nesten ta det som det er da. Men hvis det kun er snakk om sønnen når de skyper, så skjønner ikke jeg problemet med at fars kjæreste er i samme rom. "Nå skal jeg skype med eksen, best du går ut av rommet". Jadda!Anonymous poster hash: bc5d5...134 Ingen som nekter henne å være der når vi skyper. Det er ikke det jeg vil heller. Anonymous poster hash: 44520...98b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå