Gå til innhold

Katter som snorker.

Fremhevede innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi har to katter som har begynt å snorke veldig i det siste.

Før var det bare noen smålyder, men nå er det kraftige snorkelyder.

Er det noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Ikke på katt, men hunden vår snorka sinnsykt høyt..

Skrevet

En av våre katter har snorket, ikke jevnlig, men en sjelden gang. Veldig morsomt å høre på.

Gjest Anonymous
Skrevet

katta vårres bruke å ligg på rygg å sofan å snorke høgt.. samme me katta t foreldran mine.

faktisk, når æ tænke mæ om så har vel egentli alle kattan vårers snorka...

har en sort elghund åsså som t tider kan vær uhyre slitsom når han ligg under bordet å snorka... ikke fred å få før han bi geleida ut i gangen.... :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Våre begynte å snorke etter at de ble kastrert og sterilisert.

Skrevet

Så rart?

Katten vår snorker også, men ikke kjempehøyt.

Du kunne jo ringe dyrlegen å spørre?

Skrevet

de snorker noen ganger, men det er når de er litt forkjøla :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den ene min snorker når hun sover dypt - ikke høyt, bare sånne nusselige små snork (som meg :wink: )

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg skal til dyrlegen neste uke pga vaksinasjon. Jeg kan jo spørre om snorkingen da.

Skrevet

Jeg vet også av en katt som snorker.

Og han snorker HØYT (slik at en må skru opp lyden på TV'n, f.eks) :ler:

Han har gjort det helt fra han var liten, så jeg tror ikke kastreringen av ham hadde noe å si der....

• 1 måned senere...
Skrevet

Foreldrene mine sin katt ble omsider omdøpt til Brum, en forkortselse av Brumlebass, nettopp pga. snorkingen. Det rare er at han kan legge seg til rette på flate gulvet, så går det max. 30 sekunder før "duringa" begynner. Utrolig fascinerende. Kattene produserer visstnok et stoff som gjør at de faller lett i søvn, selv om mye av søvnen er nokså "overfladisk". Han "pruster" og lager lyder ellers også, en vanlig norsk huskatt med et litt uvanlig "vokabular". Jeg innbiller meg at han kan være "tett i snuten" eller noe..snorkinga høres gjennom flere rom faktisk.

Skrevet

Kattungen har bare snorket en gang som jeg har hørt, og det var når jeg løftet henne opp i morges. da kom det et høyt ssssnnnnoooork :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...