AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei! Jeg trenger tips om hvor jeg kan få tak i en avisholder/papirklype som jeg kan ha utenfor inngangsdøren. Bor i sameiet hvor vi har eget postrom med postkasser til brev, men får avisen og andre magasiner levert på dørkarmen. Har til nå hatt en gulnet plastklype (j-formet, med noe klype-evne) på dørkarmen, men er litt lei av denne gulnede saken med logoen til lokalavisen på. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe en oppgradert klemme? Lokalavisen har ikke noen nye i produksjon. Vet ikke helt hva jeg kan søke på engelsk på ebay, finner kroker eller veldig simple kasser til å ha under postkassen, men det er mer en enkel klemme, gjerne i krom, som jeg er ute etter. Anonymous poster hash: a6cb6...53c
Gjest Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hva med denne? Edit: Prisen for frakten var voldsom, men kanskje du finner noe lignende andre steder? Endret 3. juli 2014 av Lindiana
Gjest Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 http://www.ebay.com/itm/Home-Silver-Tone-Metal-Laundry-Clothes-Pins-Clips-Clamps-x-2-/400733825610?pt=AU_Housekeeping&hash=item5d4d98ea4a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Takk for kule forslag! Anonymous poster hash: a6cb6...53c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå