Lexica Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg vet det ligger hundrevis av forum her om silikon, men jeg finner ingen som passer for meg, eller så syns jeg forumene er gamle. Er nok svært mange som har operert som har nye erfaringer å dele. Kan bare slå fast med engang at usaklige og spydige kommentarer som ikke hører til denne tråden vil bli oversett. Har sett nok av ufine kommentarer på utallige forum som grenser til nettmobbing (skjerpings!). Altså, jeg vil da forstørre brystene mine etter å ha ammet to barn. Jeg ønsker helst i Hordaland området, men kan strekke meg til Haugesund. Har lest mye fint om Fana kirurgiske, som har ført til at jeg har bestilt meg time til konsultasjon. Jeg vet man ikke skal høre for mye på det man leser, for folk får forskjellige resultater, men vil gjerne se hvor flertallet av positive inngrep faller hen. Har en liten finger på Klinikk Strand i haugesund, men syns det er overraskende lite info om de, verken positive eller negative. Problemet er at jeg får ikke komme til hos Fana kirurgiske før i slutten av auagust, pga de går ut i ferie. Planen da er å få operert meg i ferien min, slik at jeg slipper å ta meg ubetalt fri fra jobb. Vet ikke hvor lenge jeg blir liggende med smerter, da dette er forskjellig fra person til person. Vet at man ikke får sykemelding for slik, derfor er det kanskje smartest å ta dette når man vet man har 4 uker å "lide" hjemme på. Jeg får ikke gått på konsultasjon før ferien min er over. Jeg kunne utsatt ferien, men nå er alt klappet og klart i forhold til barnehageslutt/start og Skolestart til barna og fellesferie sammen med samboer. Lurer da på om noen har noen positive/negative erfaringer i fra klinikker i hordaland/rogaland? Klinikk Haugesund er utelukket, for jeg kjenner til flere som har utrolig dårlig erfaring. Men klinikk strand, fana eller noen andre som absolutt er verdt å besøke? Mulig disse også har ferie, men syns det er litt rart når veldig mange opererer i nettopp ferien. Kan jo også slenge med neseplastikk for gjeldene steder? Hvor har du tatt, ble du fornøyd, har du bilder og hva kostet dette deg? Har du tatt både nese og brystoperasjon?
Blondibabe Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jeg kjenner flere som er operert hos vanja busic som holder til på kolibri medical i Sandnes /Rogaland. Kjenner folk som har tatt mage plastikk, bryst løft med proteser og fettsuging. Hu som har tatt brystløft er kjempe fornøyd med tanke på utgangspunktet hun hadde. Før var dem helt tomme og bare skinn, nå er dem runde og pene (hu valgte runde med høy profil) Jeg har sett dem og synes og dem er pene! Skal selv opereres hos han når jeg skal ta silikon hu er også veldig fornøyd med kunde servicen der og oppfølging!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg opererte meg hos fana medisinske senter, av Øyving Borch Bugge. Kunne ikke vært mer fornøyd, og fikk en følelse at han visste akkurat hvordan jeg ville ha det. Han er litt stiv i pris, men absolutt verdt det. Fikk komme på flere gratis konsultasjoner etter min første konsultasjon, og tok godt vare på meg. Anonymous poster hash: d31de...e76
Lexica Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2014 Jeg opererte meg hos fana medisinske senter, av Øyving Borch Bugge. Kunne ikke vært mer fornøyd, og fikk en følelse at han visste akkurat hvordan jeg ville ha det. Han er litt stiv i pris, men absolutt verdt det. Fikk komme på flere gratis konsultasjoner etter min første konsultasjon, og tok godt vare på meg. Anonymous poster hash: d31de...e76 Det er Dr. Bugge jeg skal til på konsultasjon, og har egentlig på en måte fått et inntrykk av at Fana medisinske er veldig seriøse, selv om jeg ikke har vært der enda Så tenker jeg skal bite i meg ventetiden og håpe på en vellykket konsultasjon. Skulle bare ønske jeg fikk gjort det i ferien så jeg slipper å ta fri fra jobb. Men har en god følelse av en eller annen grunn, at det er verdt å vente på timen til han. Vet du om flere som har operert hos han uavhengig av positivt/negativt resultat?
Sjokoladenøtt Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Om du vil ha en av de beste i det området blir det nok Bugge ja Bedre å betale et par tusen ekstra. Tviler på at noen i haugesund er på samme nivå..
Lexica Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2014 Det er betryggende å høre. Gleder meg til time med Dr. Bugge, så får håpe jeg får et godt og trygt inntrykk av han. Har du operert hos han?
Thorn Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Jeg var riktignok gjennom motsatt operasjon, men var svært fornøyd med Fana medisinske. Spesielt på selve operasjonsdagen! Var skikkelig redd for narkosen, men en alldeles herlig anestesisykepleier fikk meg helt trygg og jeg gikk inn til operasjonssalen med fullstendig ro. Oppvåkningen var også veldig positiv Jeg var hos Berg, men har definitivt hørt mest positivt om Bugge!
Lexica Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2014 Så bra! Det er en trygghetsfølelse å høre så mye positivt om arbeidet hans!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Så bra! Det er en trygghetsfølelse å høre så mye positivt om arbeidet hans! Kolibri medical hos vanja Anonymous poster hash: c21ba...f8d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Fortell gjerne hvordan konsultasjonstimen hos Bugge gikk. Gøy å høre andre sine efaringer. Selv er jeg kjempefornøyd med han. Angrer ikke et sekund, og den stive prisen var verdt det. Anonymous poster hash: b7062...28b
Lexica Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2014 Hvor mye måtte dere ut med? Jeg har time i midten av august pga ferie hos klinikken, men skal fortelle hvordan det gikk :D
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Hvor mye måtte dere ut med? Jeg har time i midten av august pga ferie hos klinikken, men skal fortelle hvordan det gikk :D Fikk anatomiske/dråpeformede proteser fordi det passet best til min kropp. Måtte ut med 44.500 kr. Var ganske tungt å se alle pengene forsvinne fra kontoen min. Menmen, angrer ikke nå altså. Anonymous poster hash: b7062...28b
Lexica Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2014 wah, 44 500 kr svir nok, ja! Men det viktigste er å bli fornøyd. Skal tross alt leve med de lengst mulig Blir kanskje dyrere om man velger en billig klinikk, å ender opp med å svi opp enda flere penger på korreksjoner osv :S Har hørt det er dyrt hos Dr.Bugge, men trodde helt ærlig ikke at det skulle passere 40 k
Lexica Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 17. juli 2014 Vil også ha dråpeformet, da jeg syns det ser mer naturlig ut :D
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 wah, 44 500 kr svir nok, ja! Men det viktigste er å bli fornøyd. Skal tross alt leve med de lengst mulig Blir kanskje dyrere om man velger en billig klinikk, å ender opp med å svi opp enda flere penger på korreksjoner osv :S Har hørt det er dyrt hos Dr.Bugge, men trodde helt ærlig ikke at det skulle passere 40 k Hehe nei fikk litt sjokk selv kan du si. Å plutselig få den svære summen opp i ansiktet var ikke så veldig herlig akkurat. Men følte heller ikke at jeg ville velge en annen plass når jeg likte Bugge såpass godt. Skal tross alt leve med det for resten av livet, og da vil jeg ikke se på pengene for å si det sånn. Det koster ikke så mye for runde proteser, men prisen ble så høy når jeg valgte dråpeformede. Men er glad jeg gjorde det! Ser veldig "naturlig" ut. Ville heller ikke ha knallrunde pupper, så dråpeformede passet meg supert. Anonymous poster hash: b7062...28b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Hva er det med kvinnfolk å silikon Anonymous poster hash: 1fec2...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Hva er det med kvinnfolk å silikon Anonymous poster hash: 1fec2...1ff Vi gjør det for å plage deg. Anonymous poster hash: b7062...28b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Vi gjør det for å plage deg. Anonymous poster hash: b7062...28b Jeg tror det er for det finnes flere og flere kvinner med dårlig selvtillit. Som må ha store pupper for å bli lykkelig Anonymous poster hash: 1fec2...1ff 2
Lexica Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #20 Skrevet 17. juli 2014 Personlig så er det ikke et skrik etter oppmerksomhet, men heller et skrik etter å endelig ha kvinnelige former. Etter å ha ammet 2 barn så føler man seg ikke spesielt bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå