AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Pappa er syk. Har en dødelig sykdom. Han går hjemme hver dag. Han vil ikke på butikken, vil ikke kjøre noe sted, vil ikke til syden, vil ikke møte venner/bekjente og han vil ikke tilbake i jobb. Han klipper plen og gjør ting hjemme. Det er så ulikt han, og sånn har han tuslet rundt i ett år. Bdkymrer meg at han ikke vil ut av huset.Anonymous poster hash: 159bd...3a4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Depresjon er ofte vanlig ved alvorlig og dødelig sykdom. Når man er deprimert så orker/vil man ikke noe. Får han oppfølging av lege/helsepersonell? Det kan være han kan få tilbud om psykolog, gruppetimer ol. Også foreninger (eks kreftforeningen) kan hjelpe en med å få hjelp. Anonymous poster hash: c693e...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Jeg vet bare at han må ha det harmonisk ifølge det jeg har lest. Han kan holde på med småting hele dagen, være oppe 8, men merkelig at han er så mye hjemme uten å bli helt gal. Jeg foreslo sydentur med varme, god mat og bare latskap. Dette ville han ikke. Han er mye sint og sur. Han går i fistel for småting. Han takket nei til psykolog. Han er mye trett og jeg tror at han hadde håpet på å være bedre enn dette, etter behandlingene. TSAnonymous poster hash: 159bd...3a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå