Kikker Skrevet 9. juli 2014 #21 Skrevet 9. juli 2014 får ikke svar når jeg sender melding på mine matcher Skriver bare Hei og hvordan det går. Hvordan skal man begynne?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #22 Skrevet 9. juli 2014 AB over. skal nevnes at jeg ikke er interessert i ons også da, og svarte bare de jeg har minst 10-15 interesser med. vilt fremmede med null felles interesser som kommer med "hei sexy!" er ikke helt min greie Anonymous poster hash: 5ba97...f50 Hæ ser folk på 'felles interesser'??? Jeg har jo 'ingen interesser' på fb, men det er jo bare fordi jeg ikke er så aktiv på face... Men hva er greia med de mennene som presiserer at DU som dame skal ta kontakt, det er så utrolig turn off, vær en mann og ta kontakt, man får jo som jente uansett så masse oppmerksomhet at det SKJER IKKE at jeg tar kontakt, your loss Anonymous poster hash: 9f53f...9cb 1
Electron Skrevet 9. juli 2014 #23 Skrevet 9. juli 2014 Installerte Tinder appen for omtrent en uke siden. Ingen matches til nå. Tror jeg må få en proff til å ta bilder av meg...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #24 Skrevet 9. juli 2014 Installerte Tinder appen for omtrent en uke siden. Ingen matches til nå. Tror jeg må få en proff til å ta bilder av meg... Fikk fint lite resultater på Tinder jeg også(er mann). Ville heller anbefalt deg å gå på byen. Da får man i hvert fall langt mindre konkurranse fra andre menn. Alle menn klarer å trykke liker på Tinder, ikke alle tør eller klarer å sjekke opp jenter på byen. Anonymous poster hash: 9a91b...64d
Electron Skrevet 9. juli 2014 #25 Skrevet 9. juli 2014 Fikk fint lite resultater på Tinder jeg også(er mann). Ville heller anbefalt deg å gå på byen. Da får man i hvert fall langt mindre konkurranse fra andre menn. Alle menn klarer å trykke liker på Tinder, ikke alle tør eller klarer å sjekke opp jenter på byen. Anonymous poster hash: 9a91b...64d Du er inne på noe der, men hva om jeg ikke er interessert i disse byvankerne?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #26 Skrevet 9. juli 2014 Du er inne på noe der, men hva om jeg ikke er interessert i disse byvankerne? Da ender man fort med et problem:-) AB24 Anonymous poster hash: 9a91b...64d
Electron Skrevet 9. juli 2014 #27 Skrevet 9. juli 2014 Da ender man fort med et problem:-) AB24 Anonymous poster hash: 9a91b...64d Yepp
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #28 Skrevet 10. juli 2014 jeg har vært på tre tinderdates, tre veldig pene jenter, sex med alle tre. Den tredje møtte jeg i februar og vi dater fortsatt. Ei heilt fantastisk jente som jeg ønsker å vie min fremtid til Anonymous poster hash: 5c777...084
sofie777 Skrevet 10. juli 2014 #29 Skrevet 10. juli 2014 Morsomt, fikk match for ti minutter siden med en som jeg har en felles venn med. Han starter samtalen med hei og etter noen få sånne fraser spør jeg (som naturlig er) hvor han kjenner vår felles venn fra. Først forsto han ikke hvem jeg snakket om, og da jeg forklarte, fjernet han meg. Merkelig. Da må jeg spørre her: Er det ikke normalt å spørre hvor en kjenner felles venner fra? Det er jo en måte å starte en samtale på, for sannsynligheten er stor for at man da har noe annet felles også...
Sukkerklumpen! Skrevet 10. juli 2014 #30 Skrevet 10. juli 2014 Møtte nåværende kjæresten min der, men før det hadde jeg noen rare dater
Xcase33 Skrevet 10. juli 2014 #31 Skrevet 10. juli 2014 får ikke svar når jeg sender melding på mine matcher Skriver bare Hei og hvordan det går. Hvordan skal man begynne? Du må ikke fremstå som du skal ha noe. Ikke noe spørsmål ..skriv heller hvilke observasjoner du gjør deg om vedkommende eller et eller annet som slår deg ved personen. Anta istedenfor å spørre ..de fleste kvinner\jenter er der for å validere seg selv helt klart. De ønsker ikke å tilføre deg noe ved å svare på et spørsmål du sender til alle ukritisk. 2
Xcase33 Skrevet 10. juli 2014 #32 Skrevet 10. juli 2014 Morsomt, fikk match for ti minutter siden med en som jeg har en felles venn med. Han starter samtalen med hei og etter noen få sånne fraser spør jeg (som naturlig er) hvor han kjenner vår felles venn fra. Først forsto han ikke hvem jeg snakket om, og da jeg forklarte, fjernet han meg. Merkelig. Da må jeg spørre her: Er det ikke normalt å spørre hvor en kjenner felles venner fra? Det er jo en måte å starte en samtale på, for sannsynligheten er stor for at man da har noe annet felles også... Det du sier egentlig da er at du velger å bli kjent med vedkommende gjennom deres felles venn og bruke det som et referansepunkt. Du vil veie felles venn sine subjektive oppfatninger som tyngst og så blir det en suppe ut av det ...
Xcase33 Skrevet 10. juli 2014 #33 Skrevet 10. juli 2014 Installerte Tinder appen for omtrent en uke siden. Ingen matches til nå. Tror jeg må få en proff til å ta bilder av meg... Hvorfor det ?
Charmander Skrevet 11. juli 2014 #34 Skrevet 11. juli 2014 Bruker kun Tinder for å få knullevenner, jeg synes ikke det er ensbetydende at alle som ikke vil inn i et seriøst forhold er useriøse. Om de du prater med ikke har en klar plan med hvorfor de er der så synes jeg de er useriøse, kan godt være at det er mange av de. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #35 Skrevet 11. juli 2014 Morsomt, fikk match for ti minutter siden med en som jeg har en felles venn med. Han starter samtalen med hei og etter noen få sånne fraser spør jeg (som naturlig er) hvor han kjenner vår felles venn fra. Først forsto han ikke hvem jeg snakket om, og da jeg forklarte, fjernet han meg. Merkelig. Da må jeg spørre her: Er det ikke normalt å spørre hvor en kjenner felles venner fra? Det er jo en måte å starte en samtale på, for sannsynligheten er stor for at man da har noe annet felles også... Jeg spurte ei jente om det samme, ikke på tinder men på Facebook. Hun svarte: -"hvorfor lurte du på det?" Jeg orket ikke skrive mer om det til henne. Var ikke ei jeg ville sjekke opp, men ei jeg kjente fra før som jeg så hadde felles bekjent da vi ble venner. Har glemt å spørre han, men driter i det, ikke så viktig Anonymous poster hash: b6c48...82c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #36 Skrevet 11. juli 2014 har bare vært registrert der en gang over et par uker. fant en som var like interessert i seriøst forhold og det var jeg også. vi har møttes to ganger og dater innimellom. han er ordentlig fyr Anonymous poster hash: 5ba97...f50 Du har funnet en som er interessert i et seriøst forhold som du er pulevenn med? Anonymous poster hash: 4bf26...0a8
sofie777 Skrevet 11. juli 2014 #37 Skrevet 11. juli 2014 Det du sier egentlig da er at du velger å bli kjent med vedkommende gjennom deres felles venn og bruke det som et referansepunkt. Du vil veie felles venn sine subjektive oppfatninger som tyngst og så blir det en suppe ut av det ... Ok, da. Skal gå litt mer inn i det, så du forstår hva jeg mener. Jeg er kristen og er bare ute etter å bli kjent med en kristen mann. Det ser jeg (uten at jeg har noen garanti verken den ene eller andre veien, selvfølgelig) på om vi har felles interesser som går i den retningen. Han jeg matchet hadde ikke noe sånt, men vår felles venn er kristen, så det var i grunnen derfor spørsmålet ble stilt. Jeg lurte i grunnen på om de har de møttes i kristen sammenheng eller er de "bare" skolevenner eller noe sånt. Det å svare skole, kirke eller vennskap via at en liker det samme er da en enkel ting å svare på. En eller annen gang bør jo den lenken bli klar uansett om man vil være seriøs.
Xcase33 Skrevet 11. juli 2014 #38 Skrevet 11. juli 2014 Ok, da. Skal gå litt mer inn i det, så du forstår hva jeg mener. Jeg er kristen og er bare ute etter å bli kjent med en kristen mann. Det ser jeg (uten at jeg har noen garanti verken den ene eller andre veien, selvfølgelig) på om vi har felles interesser som går i den retningen. Han jeg matchet hadde ikke noe sånt, men vår felles venn er kristen, så det var i grunnen derfor spørsmålet ble stilt. Jeg lurte i grunnen på om de har de møttes i kristen sammenheng eller er de "bare" skolevenner eller noe sånt. Det å svare skole, kirke eller vennskap via at en liker det samme er da en enkel ting å svare på. En eller annen gang bør jo den lenken bli klar uansett om man vil være seriøs. Av de i snitt 200+ vennene folk har på facebook så er det vel veldig usannsynlig at dem alle er fra sammenhenger som en selv. Jeg er f.eks venn med en prest - men jeg er så lite kristen som det går an å bli. Da burde du vært mye mer spesifikk og spurt "du han xx kjenner du han fra....?" Så er det et naturlig emne å snakke videre på også siden det er viktig for deg å vite hvor en står iforhold til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå