AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Lurte på hvilke erfaringer dere har med tinder? Er det folk som bare er ute etter sex, eller er det faktisk noen seriøse også? Hva har dere gjort på dersom dere har møtt noen fra tinder? Anonymous poster hash: 95ca6...83c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 har bare vært registrert der en gang over et par uker. fant en som var like interessert i seriøst forhold og det var jeg også. vi har møttes to ganger og dater innimellom. han er ordentlig fyr Anonymous poster hash: 5ba97...f50 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 AB over. skal nevnes at jeg ikke er interessert i ons også da, og svarte bare de jeg har minst 10-15 interesser med. vilt fremmede med null felles interesser som kommer med "hei sexy!" er ikke helt min greie Anonymous poster hash: 5ba97...f50
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Ååh, så koselig! Hva gjorde dere første gang dere møttest da? Anonymous poster hash: 95ca6...83c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 har bare vært registrert der en gang over et par uker. fant en som var like interessert i seriøst forhold og det var jeg også. vi har møttes to ganger og dater innimellom. han er ordentlig fyr Anonymous poster hash: 5ba97...f50 Skulle tro det var jeg som hadde skrevet, bare at her har vi møttes tre ganger. Anonymous poster hash: 0860b...3b1
Fysikeren Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Jeg har blandede erfaringer med tinder. Det tok litt tid å bli varm i trøya. Med det mener jeg bygge seg opp en del matcher, og ikke minst forstå hvordan an tinderkommunikasjon fungerer. Det store flertallet er ikke ute etter noe seriøst. Hva er det store flertallet(useriøse) ute etter? Mitt anslag er at om lag halvparten er ute etter "drunken date"/sex, og andre halvparten er der for selvtillitsboosten eller bare for gøy. Da står vi igjen med det seriøse mindretallet. Siden de er i mindretall så er de langt sjeldnere siden det i tillegg må være en gjensidig match. Når man etter litt tid har fått snakket med noen av disse seriøse begynner tinder straks å bli litt mer ålreit. Jeg har til nå vært på tre tinderdater. Alle har vært hyggellige, men selvfølgelig varierende kjemi. Jeg synes dette er en langt mer ordentlig måte å møte jenter på enn på byen i bardisken rundt klokka ett. Og uavhengig av om flertallet bruker til "tull", så tror jeg allikevel det har gjort innesluttede nordmenn langt mer åpne for en date med en fremmed. Det synes jeg er veldig positivt! Så til syvende og sist så har jeg nok litt sansen for tinder Endret 2. juli 2014 av Fysikeren 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Ja, det finnes noen seriøse inn i der ett sted skal jeg si deg. Men ja, det finnes også menn som er helt desperate etter å få pult eller menn som er helt desperat etter en date (damefronten kan jeg ikke si noe om da jeg ikke sjekker damer). Jeg har vært der i åtte måneder, og har vell gått på date med 7-8 stykker. Anonymous poster hash: 039e9...464
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Gikk på date to ganger med en fyr før jeg innså at jeg bare senker kravene mine pga. min mangelfull selvtillit. Han var langt i fra typen min... Har slettet appen og nå satser jeg på å møte noen IRL uten å måtte trenge frem kjemi. Jeg snakket med det par menn som virket interessert i mer enn ONS, men det er vanskelig å vite hva folk egentlig er ute etter nå som Tinder er kjent som et sex-app. Anonymous poster hash: a0a64...1a6
Tibbie Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Tinder er vel skapt for ONS, men jeg tror det er det de færreste bruker det til. Har selvfølgelig kommet i kontakt med et par karer som spør om jeg er kåt før noe annet, men det gjør jo ikke noe 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 jeg dater en jeg møtte på tinder <3 vi er begge kjempeforelsket og snakker om fremtiden, om oss og om hva vi vil her i livet <3 kunne ikke vært lykkeligere jeg ^^ Anonymous poster hash: ba0a7...f44 2
Gresshoppa Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 To "dater" på én uke. Jeg elsker Tinder! Haha :D 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 TS her Synes det virker litt småkleint å møte noen jeg bare har snakket med via tinder... Hva har dere gjort på? Anonymous poster hash: 95ca6...83c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 vi tok praten videre på facebook, lettere å prate på chatten der. vi pratet en uke eller to før vi møttes og pratet enda mer Anonymous poster hash: 5ba97...f50
sofie777 Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Har likt en del, men har ikke kommet lenger enn til "hei", selv om jeg har noen matcher. Men jeg gir ikke opp. Er jeg på et nytt sted, ser jeg om det er noen nye menn der ute Men her i "bygda" har jeg flere ganger fått samme personer på nytt, selv om jeg har satt "Nope" på dem.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 To "dater" på én uke. Jeg elsker Tinder! Haha :D Begge var gode i senga? ☺Anonymous poster hash: 3089d...10e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Litt ot, men har noen andre jenter/damer her følelsen av at de fleste menn på tinder trykker liker på alle jenter, bare for å se hvem de får match med??? For jeg får altid match med alle jeg trykker liker på ( og jeg er ikke SÅ digg altså )Anonymous poster hash: 9f53f...9cb 2
Gresshoppa Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Begge var gode i senga? ☺Anonymous poster hash: 3089d...10e Nevnte ingenting om det
iilers Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Litt ot, men har noen andre jenter/damer her følelsen av at de fleste menn på tinder trykker liker på alle jenter, bare for å se hvem de får match med??? For jeg får altid match med alle jeg trykker liker på ( og jeg er ikke SÅ digg altså )Anonymous poster hash: 9f53f...9cb Noen av kompisene mine gjør dette, hehe. De har sagt de gjør det for å se hvem som liker de tilbake (selvtillitsboost i guess). Eller kanskje du bare er digg
Sukkerklumpen! Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Har vært veldig heldig med tinder, fant kjæresten min der. Handler vel bare om å være heldig.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Har vært på en del Tinderdates. De fleste har vært helt ok. Noen forduftet bare etter sex (ikke på første datet, holdt på en stund), mens andre dabbet bare av fordi det var bare "greit nok". Anonymous poster hash: 265de...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå