AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg tok en soltime i morges og når jeg så meg i speilet etterpå så hadde jeg fått en liten hvit flekk på venstre kinn. Aldri hatt pigmentflekker så aner ikke hva jeg kan gjøre. Blir den borte? Eller blir den der for evig? Anonymous poster hash: baac8...5d2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Om det vikelig er en pigmentflekk blir den ikke borte. Kanskje ikke så tydelig om vinteren når huden er lysere (så lenge du ikke fortsetter å ta sol). Anonymous poster hash: da1df...09a
lemon-aid Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Er du sikker på at det er en pigmentflekk ? Hvor stor er den? pigmentflekker som er hvite kalles Vitiligo, men det trenger ikke å være det.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Pigmentflekker er brune! Har du derimot en begynnende tror det heter pigmentosa? Så mangler du pigment i huden, flekkvis. Da blir huden hvit i flekker, enten på et sted eller overalt når du soler deg. Bruk høy faktor og unngå solarium.Anonymous poster hash: 3b76c...efd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Den er hvit og rundt den er det rosa. Den klør ikke eller er vond. Jeg husker når jeg lå i solarium at jeg klødde litt i ansiktet og jeg klødde meg med negl, kanskje har jeg skrapet litt hud? Kanskje er det det? Anonymous poster hash: baac8...5d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå