Gå til innhold

Positive badboytrekk.

Fremhevede innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet

Min bestefar kjørte i fylla..så han er eldrehjemmets badboy?

Anonymous poster hash: 345c1...d3c

Dette er vel hva som kalles kvinnelogikk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel hva som kalles kvinnelogikk.

Hva?

Brukte jeg feminine bokstaver siden du så bastant utpeker meg for å være kvinne?

Anonymous poster hash: 345c1...d3c

Skrevet

Uttrykket badboy er til for å beskrive en viss type gutter, ikke den ultimate drømmemannen.

Dette her er trekkene jeg forbinder med "badboy"

*En som ikke følger regler, men lager sine egne.

*Karisma/sjarm

*Binder seg ikke følelsesmessig.

*Selvsikker utad, lar seg ikke herse med

*Egoistisk

*Drittsekktendenser/involvert i kriminalitet

*Utadvendt og spennende

Det er alltid dette som har betydd badboy. Jeg fordrar ikke folk som skal kuppe ord og lage sine egne definisjoner.

Gjest andysowhat
Skrevet

Kan kvinner nevne positive og ikke-negative badboytrekk?

Eks:

Mistet lappen pga fyllekjøring, greit? Kompis nærmest namedropper at han har mistet lappen pga fyllekjøring for å få økt badboyfaktoren. Blir aldri positivt mottatt, men ikke mer negativt enn at jenta pleier å tulle det bort.

Jenta: jeg skal i forsvaret.

Gutten: digger jenter som skal i forsvaret, der får de jævlig digg kropp.

spørr du om hvor grensa går til jenter sånn generelt?!?

Gjest andysowhat
Skrevet

Nei vi menn skjønner ikke hvorfor du lister opp allverdens forskjellige positive trekk ved menn og av en eller annen grunn kaller dette for "badboy", det gir ikke så mye mening for meg. Hva faen har gentleman og snill med BADboy å gjøre f.eks?

Uttrykket badboy er til for å beskrive en viss type gutter, ikke den ultimate drømmemannen.

*Karisma/sjarm

*Egoistisk

*Utadvendt og spennende

Anonymous poster hash: 8177b...6c7

hører ut som meg bare ikke kriminell :P

jeg bryer sosialeregler og sosiale normer hele tia syns det er drit gøy! :D men da er jeg kanskje ikke den værste badboyen heller da o.O

Gjest Steamboat
Skrevet

spørr du om hvor grensa går til jenter sånn generelt?!?

Ja, selv om en jente selvsagt bare kan svare for seg selv.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hvorfor interesserer dette deg, Steamboat?

Har ikke en gang orket å lese hva noen har skrevet i denne tråden. Sikkert totalt uinteressant.

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hvorfor interesserer dette deg, Steamboat?

Har ikke en gang orket å lese hva noen har skrevet i denne tråden. Sikkert totalt uinteressant.

Lite man crush på meg:-)

Endret av Steamboat
Skrevet (endret)

Nei vi menn skjønner ikke hvorfor du lister opp allverdens forskjellige positive trekk ved menn og av en eller annen grunn kaller dette for "badboy", det gir ikke så mye mening for meg. Hva faen har gentleman og snill med BADboy å gjøre f.eks?

*Karisma/sjarm

*Egoistisk

*Utadvendt og spennende

ja jeg nevnte jo spennende og sjarm. Ellers beskriver du det greit, unntatt drittsekk/kriminell. Jenter faller ikke for kriminalitet, de faller for en spennende personlighet og alt det andre som er nevnt- uansett om han er bankraner eller hjelpepleier. Og jo, han kan fortsatt vaere gentleman, jeg synes ikke det ene utelukker det andre.

Men jeg har aldri hort en jente si: "han er bare saa bad boy, jeg elsker han!". Det er bare menn som bruker dette uttrykket og sidestiller det med kriminelle psykopater og drittsekker. Og ikke kom her og si at Breivik er en bad boy, han er bare fucked up i hodet. Huff, de 3 damene i verden som skriver brev til han, er like fucked som han er.

en bad boy er rett og slett en kjekkas som er outsider paa en kul maate . Det finnes mange kjekke gutter som ikke er direkte bad boys heller, saa ikke heng dere opp i dette uttrykket.

Endret av Ramona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...