Gjest Steamboat Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Kan kvinner nevne positive og ikke-negative badboytrekk? Eks: Mistet lappen pga fyllekjøring, greit? Kompis nærmest namedropper at han har mistet lappen pga fyllekjøring for å få økt badboyfaktoren. Blir aldri positivt mottatt, men ikke mer negativt enn at jenta pleier å tulle det bort. Jenta: jeg skal i forsvaret. Gutten: digger jenter som skal i forsvaret, der får de jævlig digg kropp. Endret 2. juli 2014 av Steamboat
Gjest New_Girl Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Kommer ikke på noe som er positivt med å være badboy, jeg. Men ingen av de eksemplene her hadde falt i god jord. Spesielt ikke det med fyllekjøring, og hvert fall ikke hvis han skryter av det. 3
Claptrap Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Fyllekjøring er alt annet enn positvt, man kan drepe eller ødelegge andres liv eller sitt eget. Idiotisk. Jeg synes egentlig ingen badboytrekk er positive. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Til dels at han gjør(aggresjon) før han tenker, pga beskytterinstinktet ovenfor meg/familien føler jeg kan være positivt. Anonymous poster hash: 3cc56...327 1
Gjest Steamboat Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Til dels at han gjør(aggresjon) før han tenker, pga beskytterinstinktet ovenfor meg/familien føler jeg kan være positivt.Anonymous poster hash: 3cc56...327 Kan du komme med eksempler på aggresjon?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Kan du komme med eksempler på aggresjon? for eksempel hendte det her for litt siden at hunden min ble angrepet av en annen stor hund som hadde vridd seg ut av lenken sin, rett utenfor huset vårt. Det ble et helvetes bråk med mye bjeffing og støy, jeg og den andre hundeeieren rakk ikke reagere og stod som paralyserte i det min samboer kommer løpende ut av huset fordi han hørte bråket, hiver seg over nabohunden og bryter med den på bakken. Han tar kvelertak på den (sånn som brytere gjør med armlås rundt halsen) så den skal roe seg ned, noe den gjør. Dette gjorde han uten å tenke og han reddet nok min hund fra å bli bitt i halsen og få sår. Da er det positivt og jeg ble selvfølgelig veldig glad for at han reddet hunden min. Anonymous poster hash: 3cc56...327 1
Gjest New_Girl Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 for eksempel hendte det her for litt siden at hunden min ble angrepet av en annen stor hund som hadde vridd seg ut av lenken sin, rett utenfor huset vårt. Det ble et helvetes bråk med mye bjeffing og støy, jeg og den andre hundeeieren rakk ikke reagere og stod som paralyserte i det min samboer kommer løpende ut av huset fordi han hørte bråket, hiver seg over nabohunden og bryter med den på bakken. Han tar kvelertak på den (sånn som brytere gjør med armlås rundt halsen) så den skal roe seg ned, noe den gjør. Dette gjorde han uten å tenke og han reddet nok min hund fra å bli bitt i halsen og få sår. Da er det positivt og jeg ble selvfølgelig veldig glad for at han reddet hunden min. Anonymous poster hash: 3cc56...327 Men har det noe med å være badboy å gjøre da? Mannen min kunne også funnet på å gjort det, og han finnes ikke "badboy". Snartenkt hadde jeg kalt det 😉 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Men har det noe med å være badboy å gjøre da? Mannen min kunne også funnet på å gjort det, og han finnes ikke "badboy". Snartenkt hadde jeg kalt det vel hadde du hoppet midt inn i en hundeslosskamp? Anonymous poster hash: 3cc56...327
Gjest New_Girl Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 vel hadde du hoppet midt inn i en hundeslosskamp? Anonymous poster hash: 3cc56...327 Nei, antageligvis ikke? Men hadde likevel ikke kalt det for badboy. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Nei, antageligvis ikke? Men hadde likevel ikke kalt det for badboy.Poenget mitt var vel at det var drevet av en underliggende aggresjon og beskytterinstinkt fra hans side. Nå er ikke det badboy i seg selv, men jeg kjenner ikke så mange som ville gjort det. Han ville uten tvil ikke hatt problemer med å slå ned noen hvis jeg skulle bli satt i en kompromitterende situasjon for eksempel.Anonymous poster hash: 3cc56...327 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Poenget mitt var vel at det var drevet av en underliggende aggresjon og beskytterinstinkt fra hans side. Nå er ikke det badboy i seg selv, men jeg kjenner ikke så mange som ville gjort det. Han ville uten tvil ikke hatt problemer med å slå ned noen hvis jeg skulle bli satt i en kompromitterende situasjon for eksempel.Anonymous poster hash: 3cc56...327 Ikke at det å slå ned noen er noe jeg verken forventer, ønsker eller forsvarer i en partner. Anonymous poster hash: 3cc56...327
Ramona Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Det som menes med badboy, er at han er maskulin og selvsikker, samtidig som han er gentleman og snill. Har beskytterinstinkt og er ikke tafatt og usikker. det å¨være kriminell, aggressiv , drittsekk osv, er ikke badboy-trekk i det hele tatt. Folk misforstår dette. det eneste negative badboy-trekket jeg kan tenke meg, er at man ikke vet hvor man har han, og kan dermed miste han lett. kompisen din som skryter av fylekjøringen sin, høres skikkelig nered ut, og vcil dermed aldri kunne kvalifisere som badboy. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 En wikiguide til hva som skal til for å gjøre deg til en badboy! http://www.wikihow.com/Be-a-Bad-Boy Anonymous poster hash: 2234a...b1a
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 En wikiguide til hva som skal til for å gjøre deg til en badboy! http://www.wikihow.com/Be-a-Bad-Boy Anonymous poster hash: 2234a...b1a Den linken beskriver jo hva en mann er? Så hvis "badboys" er menn, hva er "nice guys"?
EightSin Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Kan folk drite i denne ''badboy'' attituden og bare være seg selv? Mye mer komfortabelt slikt. 1
Gjest Steamboat Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Det som menes med badboy, er at han er maskulin og selvsikker, samtidig som han er gentleman og snill. Har beskytterinstinkt og er ikke tafatt og usikker. Er vel ingen som trekker frem Lars Monsen som typisk eksempel på badboy selv om han er mann med stor m. Om man ikke har noen drittsekktakter, men bare er gentleman og snill så er man fint lite badboy. 1
Ramona Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Er vel ingen som trekker frem Lars Monsen som typisk eksempel på badboy selv om han er mann med stor m. Om man ikke har noen drittsekktakter, men bare er gentleman og snill så er man fint lite badboy. nja. Det lars Monsen mangler er sjarm og karisma- den typen sjarm kvinner liker. Altså, vi har aldri sett han være flørtete , ha glimt i øyet eller på noen måte være sexy, få oss til å føle spenning/mystikk. Det er det det handler om. Ikke det å ha drittsekktskter, eller å drepe en bjørn. men dette skjønner jo ikke menn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 nja. Det lars Monsen mangler er sjarm og karisma- den typen sjarm kvinner liker. Altså, vi har aldri sett han være flørtete , ha glimt i øyet eller på noen måte være sexy, få oss til å føle spenning/mystikk. Det er det det handler om. Ikke det å ha drittsekktskter, eller å drepe en bjørn. men dette skjønner jo ikke menn. Nei vi menn skjønner ikke hvorfor du lister opp allverdens forskjellige positive trekk ved menn og av en eller annen grunn kaller dette for "badboy", det gir ikke så mye mening for meg. Hva faen har gentleman og snill med BADboy å gjøre f.eks? Uttrykket badboy er til for å beskrive en viss type gutter, ikke den ultimate drømmemannen. Dette her er trekkene jeg forbinder med "badboy" *En som ikke følger regler, men lager sine egne. *Karisma/sjarm *Binder seg ikke følelsesmessig. *Selvsikker utad, lar seg ikke herse med *Egoistisk *Drittsekktendenser/involvert i kriminalitet *Utadvendt og spennende Anonymous poster hash: 8177b...6c7 2
Gjest Tassen10 Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Er ikke egentlig badboy-fenomenet noe som tilhører ungdomsskolen? Ser mest for meg umodne jenter som faller for drittsekker. Og for ikke å glemme de kvinnene som blir forelsket i bestialske massemordere ala Behring Breivik. Det å beskytte familien sin som er nevnt over her, har vel hverken noe med "bad" eller "boy" å gjøre. Det er mer hva jeg forbinder med hva det vil si å være mann. Kort og godt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 Nei vi menn skjønner ikke hvorfor du lister opp allverdens forskjellige positive trekk ved menn og av en eller annen grunn kaller dette for "badboy", det gir ikke så mye mening for meg. Hva faen har gentleman og snill med BADboy å gjøre f.eks? Uttrykket badboy er til for å beskrive en viss type gutter, ikke den ultimate drømmemannen. Dette her er trekkene jeg forbinder med "badboy" *En som ikke følger regler, men lager sine egne. *Karisma/sjarm *Binder seg ikke følelsesmessig. *Selvsikker utad, lar seg ikke herse med *Egoistisk *Drittsekktendenser/involvert i kriminalitet *Utadvendt og spennende Anonymous poster hash: 8177b...6c7 Dette er også noen av trekkene forbundet til en psykopat. Just saying.. Det finnes ingenting positivt med såkalt badboytrekk. Folk som bruker/utnytter andre for egen forlystelse er avskum. Haha, må si at eksemplene i HI er latterlige. Min bestefar kjørte i fylla..så han er eldrehjemmets badboy? Eksemplet med jenta og gutten var mildt sagt uforståelig.?? Anonymous poster hash: 345c1...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå