AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei. Er det noen som vet hva man kan gjøre når det er svai i gulvet? jeg har krypkjeller og jeg vil beholde gulvet jeg har. Det er ny slipt og oljet Men det er litt svai rundt omkring. Anonymous poster hash: 90dfe...763
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 jevne ut betongen under? :O Anonymous poster hash: 90dfe...763
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Tror ikke det er så lett. Er det rotne dragere under?Anonymous poster hash: 8d702...ed9
ekkoet Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Er det svai slik at det gir etter når du tråkker på det, eller er det fast og fint, men ikke helt flatt? Om det gir etter ville jeg sett på om det gikk an å sette opp støtter under i krypkjelleren som stivet av undersiden av gulvet. Om det er isolert (som det vel gjerne er, kan dette gjøre ting litt mer omstendelig. Du kan jo prøve det samme dersom du skal prøve å rette det ut og, men da kan du vel risikere at problemet bare flytter seg og at du vil oppleve at andre deler av gulvet vil begynne å "gi etter". Jeg tror jeg hadde latt det være i så tilfelle. Endret 3. juli 2014 av ekkoet 1
beige Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Jevne ut betongen ja. Det er mulig at muren under er skjev
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Jevne ut betongen ja. Det er mulig at muren under er skjev rister på hode. Anonymous poster hash: 90dfe...763
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Og hva gjør man visst noen plank i parkett har gått opp i limingen? Anonymous poster hash: 90dfe...763
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 rister på hode. Anonymous poster hash: 90dfe...763 Skjønner ikke hva du rister på hodet over.. Hva med å kontakte en tømrer som kan komme på befaring hos deg. Ingen her på kg kan vite hvilket undergulv du har og vi kan derfor ikke hjelpe deg når du ikke evner å si noe om konstruksjonen. God natt!Anonymous poster hash: b8841...82c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Skjønner ikke hva du rister på hodet over.. Hva med å kontakte en tømrer som kan komme på befaring hos deg. Ingen her på kg kan vite hvilket undergulv du har og vi kan derfor ikke hjelpe deg når du ikke evner å si noe om konstruksjonen. God natt!Anonymous poster hash: b8841...82c Hvorfor gidder du engang og svare når du ikke har peiling.. skjønner det ikke. ekkoet er en som ihvertfall er inne på noe. God natt, ja! Du var til stor hjelp. ^^ Anonymous poster hash: 90dfe...763 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå