Nuttery Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei! Jeg satt inn en p-stav i midten av mai eller så. Gikk vel ca 1,5 mnd, og nå har jeg hatt mensen i over to uker... Tar dette noengang slutt??
Sjokoladenøtt Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Når jeg satt den i hadde jeg mensen i nesten 1,5 mnd Etter det har det vært null niks og nada
Nuttery Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2014 Når jeg satt den i hadde jeg mensen i nesten 1,5 mnd Etter det har det vært null niks og nada Oh my word... Okei, da holder jeg ut litt til.. Kjenner jeg blir gal her..
Sjokoladenøtt Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Oh my word... Okei, da holder jeg ut litt til.. Kjenner jeg blir gal her.. Er ganske vanlig at det varer lenge, men hos med ble det gradvis mindre da. Om det går over en mnd med sterke blødninger og det ikke avtar ville jeg spurt legen Er ikke alle som tåler p-stav og minipiller, de burde egentlig anbefalt å teste om cerazette ga problemer før de legger inn p-staven.. Har ei venninne som tok p-stav, som reagerte dårlig på cerazette og microgynon men som ikke sa noe til legen om det.. Hun måtte ta p-staven ut etter 4 mnd med mens... Stakkars. Men det går nok over! Legen min sa det var normalt med mens i 2-3 mnd av og på, før det stabiliserer seg. Jeg er superfornøyd i alle fall! Hender jeg får litt spotting til tider, men det varer max 1 dag
Nuttery Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2014 Er ganske vanlig at det varer lenge, men hos med ble det gradvis mindre da. Om det går over en mnd med sterke blødninger og det ikke avtar ville jeg spurt legen Er ikke alle som tåler p-stav og minipiller, de burde egentlig anbefalt å teste om cerazette ga problemer før de legger inn p-staven.. Har ei venninne som tok p-stav, som reagerte dårlig på cerazette og microgynon men som ikke sa noe til legen om det.. Hun måtte ta p-staven ut etter 4 mnd med mens... Stakkars. Men det går nok over! Legen min sa det var normalt med mens i 2-3 mnd av og på, før det stabiliserer seg. Jeg er superfornøyd i alle fall! Hender jeg får litt spotting til tider, men det varer max 1 dag Jeg gikk på cerazette i 3 mnd før jeg satt inn p-staven, og da hadde jeg ikke mensen en eneste gang.. Håper det stabiliserer seg!
Sjokoladenøtt Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Jeg gikk på cerazette i 3 mnd før jeg satt inn p-staven, og da hadde jeg ikke mensen en eneste gang.. Håper det stabiliserer seg! Da går det nok fint! Jeg hadde ikke mensen på cerazette, men fikk blødninger med en gang jeg satt i p-staven, varte i 1,5 mnd og deretter forsvant det Var akkurat samme med en annen venninne jeg har som også har p-stav, som gikk på microgynon uten mens. Tror nok det går over :D
Nuttery Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2014 Da går det nok fint! Jeg hadde ikke mensen på cerazette, men fikk blødninger med en gang jeg satt i p-staven, varte i 1,5 mnd og deretter forsvant det Var akkurat samme med en annen venninne jeg har som også har p-stav, som gikk på microgynon uten mens. Tror nok det går over :D Håper det Kan tolerere 1.5-2 mnd mensen for 3 år uten, men det går meg litt på tålmodigheten løs nå merker jeg.. Vært flere ganger hvor jeg har hatt en dag eller to hvor det har gått over og jeg har trodd jeg har vært ferdig, før jeg brått innser at enda en truse har gått til helvete fordi det var visst ikke over enda.. Uff
Sjokoladenøtt Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Håper det Kan tolerere 1.5-2 mnd mensen for 3 år uten, men det går meg litt på tålmodigheten løs nå merker jeg.. Vært flere ganger hvor jeg har hatt en dag eller to hvor det har gått over og jeg har trodd jeg har vært ferdig, før jeg brått innser at enda en truse har gått til helvete fordi det var visst ikke over enda.. Uff Hahah! Kjenner til den, lærte meg at truseinnlegg var en innmari god idè Min var borte en uke, så plutselig var det det blodbadet nedi der... på jobb.. og med beige bukse. Var på do en time før det skjedde, da var det ingenting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå