AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Er det noen som har vært i Legoland utenfor London? Vi skal ta med ungene til Legoland i sommer, og hadde i utgangspunktet tenkt til å dra til Billund. Men så har vi ikke bil, og må da fly. Og da kom jeg på at det kanskje er billigere å dra til London. Fly for alle oss (5 stk) er gjerne billigere til London, og overnatting er kjempedyrt i Billund (i hvert fall på hotellene rundt Legoland). Men hvordan er selve parken i London? Er den mye mindre enn Billund? Vi har vært i Billund før, men ungene var så små at de ikke husker det. Anonymous poster hash: ff433...ea1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Tenker du på den i Windsor? Jeg har aldri vært der selv, men jeg har venner med barn i London, og de er enten veldig fornøyd eller veldig misfornøyd. Jeg tipper du finner anmeldelser på google eller tripadvisor etc, hvis du søker på Legoland Windsor. Anonymous poster hash: 89ea9...d2a
Kjetil E Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Er det noen som har vært i Legoland utenfor London? Vi skal ta med ungene til Legoland i sommer, og hadde i utgangspunktet tenkt til å dra til Billund. Men så har vi ikke bil, og må da fly. Og da kom jeg på at det kanskje er billigere å dra til London. Fly for alle oss (5 stk) er gjerne billigere til London, og overnatting er kjempedyrt i Billund (i hvert fall på hotellene rundt Legoland). Men hvordan er selve parken i London? Er den mye mindre enn Billund? Vi har vært i Billund før, men ungene var så små at de ikke husker det. Anonymous poster hash: ff433...ea1 Hvis dere vil besøke en fornøyelsespark til så har du Thorpe Park ikke så langt unna faktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Ja, mener den i Windsor. Vi kommer evt til å bo i London og ta tog ut. Skal google litt og se hva jeg finner. Anonymous poster hash: ff433...ea1
Kjetil E Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Ja, mener den i Windsor. Vi kommer evt til å bo i London og ta tog ut. Skal google litt og se hva jeg finner. Anonymous poster hash: ff433...ea1 Lønner seg isåfall å ta tog fra Waterloo, da det er et tog som går dirkte til Windsor. Man kan og ta tog fra Padington, men da må man bytte tog underveis så annbefaler å bruke tog fra Waterloo. De kommer til hver sin stasjon i Windsor men de ligger ikke langt unna hverandre så det har ingen ting å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå