Gå til innhold

str silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:) jeg skal ta brystforstørrelse neste onsdag ved teresnobel. Men etter konsultasjon sitter jeg og er usikker på hva str jeg bør gå for. Er 165 cm og 62 kg. Vil ikke ha svære pupper men likevel god str. Prøvde proteser med 265g og 290g. Men d er vanskelig å se hvordan d blir I virkeligheten bare ved å ha innlegg I en bh.. noen med erfaring og råd her?:) bruker 85a I bh str nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er sikkert og det er at du bruker helt feil bh.størrelse nå. Du kan umulig være 85 i omkrets når du er 62kg og 165cm høy. Jeg er samme høyde og samme vekt (har gått ned litt nå da) og bruker 70 i omkrets. Du burde få målt deg og se hvilken størrelse du egentlig er.

Hvis du føler du kan stole på kirurgen (noe du forhåpentligvis gjør siden du har valgt å operere der) så hør på deres anbefaling ang størrelse. Det er ikke enormt mye som skiller de to størrelsene du har prøvd så hvis kirurgen mener det vil passe din kropp så kan du fint gå for den største av de to.

Selv har jeg 350cc, men måtte ha såpass for å fylle løs hud etter svangerskap og amming. Hvis ikke hadde jeg gått for mindre. Det passer min kropp så det ser ikke unaturlig ut, men i lengden er det slitsomt når brystene er store og.

Skrevet

Jo jeg er 85 rundt. Har noen bh'r I 80, men de er ganske trange. Så noe mindre går ikke:/ derfor jeg også er redd for at jeg kan se kraftig ut med større enn 290g. Er bredskuldret liksom.

Skrevet

Er du helt sikker? Jeg brukte str 80 før jeg opererte og trodde ikke jeg passet inn i mindre, men jeg hadde aldri fått hjelp til å kjøpe bh før. Du vet du må opp i cup når du går ned i omkrets?

Skrevet

Ja jeg fikk hjelp for et par år siden. Men kan umulig bruke mindre enn 80 fordi da blir jeg vond I ryggen og får dype merker av bh'n :/ ja vet man går ned I cup når man går opp I omkrets:) men a cup er på ingen måte lite til meg når jeg bruker mine 85a. Ligger liksom ikke intill huden. Så jeg er veldig usikker på str. Er litt skummelt å operere seg uten å vite helt hvordan det blir seende ut. Legen sa ikke hva jeg burde ha, men fant ut hva som var max liksom. Å jeg skal jo ikke ha max :/ og han sa at viss jeg gikk over 300 så ville d kansje tynge en del.. det var alt..

Skrevet

Hvis dette kan hjelpe deg….

Jeg har 295cc proteser, er 176 høy, slank, med bredere skuldre, og veier 72 kg.

I BH str. bruker jeg 70F… (Fra Change)

Før operasjon brukte jeg 70 DD-E ca.

Ville tatt turen til en undertøysforretning og fått dem til å ta ordentlige mål, hvis du er i tvil.

Skrevet

Så da gikk du opp en liten str med 295g da?:) hmmm.. en liten pekepinne d da! Takk for svar begge to btw:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 65 C og puttet inn 350 cc, og gikk opp til str 65 H. Så jeg gikk opp mange str. Måtte legge inn så mye, da jeg måtte fylle opp tomme pupper etter svangerskap. Ellers hadde jeg valgt mindre, da hadde jeg vel valgt 300 cc.

Anonymous poster hash: d23b0...879
Skrevet

Nå har jeg aldri hatt store pupper, men etter to svangerskap så er der knapt noe ijenn.. tror dere det er for lite med 295g da? Vil ikke ha så store at jeg får hengepupper etter et par år helder:s

Skrevet

Btw: jeg mener selfølgelig cc ;)

AnonymBruker
Skrevet

Falske pupper er stygt og kjennes ekkelt ut å ta på.. Ikke gjør det

Anonymous poster hash: 305e0...d88
Skrevet

Nå var det ikke det jeg lurte på da... du hadde nok ment noe annet viss du var I min situasjon

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164 cm høy og veier 51 kg. Fikk lagt inn 255 gram under muskel. Gikk fra en a-cup til en b/c-cup :)

Anonymous poster hash: 5f2b3...0d2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 175 cm og 65 kg (var 63 da jeg opererte) og tok 300. Jeg varierte mellom en A og en liten B tidligere. Nå er jeg en D, iblant DD men en 75D, så det er jo relativt.

Mine er ikke "veldig store pupper". Det er mye misforståelser ute og går og alle som kan litt om BH vet at bryster ofte ikke er så store som de virker. Jeg har en venninne som er 80DD og hennes bryster ser helt "medium" ut.

Av en eller annen grunn har media hengt seg opp i D som en stor bryststr. alle skal ha. Jeg ser jevnlig storbrystede kjendiser bli referert til som "D-cups" mens de egentlig er mye storre. Sofia Vergara er en F cup som referanse.

Men over til saken...jeg tror 295 er bra for deg, det er alt jeg kan si uten å ha sett dem, da du er lavere enn meg og sikkert litt mindre. Jeg er glad i mine men jeg ville ikke hatt noe mer, da heller litt mindre.

Lytt til kirurgen og hell på den sikre siden. Det er så vanvittig mange kvinner som tar for store implantater - jeg var der selv, og jeg vet man får litt panikk ved operasjonsdagen og lurer på om de er store nok, da man ikke vil gjennomgå det hele og betale store summer og tenke at de er for små.

Det er lett å bli litt "halvgal" i prosessen.

Anonymous poster hash: c64f9...858
Skrevet

Ja d e rart dette med str, sjefen min hadde D cup før, og tok reduksjon og løft. Nå syns jeg nesten de ser større ut en før. Så d har vel mye med kropp og fasong å Gjør. Tusen takk for svar!!!:):)

Skrevet

Så da gikk du opp en liten str med 295g da? :) hmmm.. en liten pekepinne d da! Takk for svar begge to btw:)

Ja, jeg vil si jeg gjorde det. Hadde løft i tillegg, da. Værsågod, håper du finner ut av det :-)

295cc på meg ble ikke veldig store forskjellen, men de ble med profilerte og runde. (Har høyprofil).

Skrevet

Hør med klinikken om de har Vectra 3D kamera. Der får du en pekepinn på hvordan resultatet blir :)

Skrevet

Falske pupper er stygt og kjennes ekkelt ut å ta på.. Ikke gjør det

Anonymous poster hash: 305e0...d88

Du om det!

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen?

Anonymous poster hash: 05685...84a
Skrevet

Btw: jeg mener selfølgelig cc ;)

cc og gram er igrunnen det samme. Bare blitt så vant til å skrive cc.. Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...