AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei Jeg jobber med post i butikk. på fredag skal posten være stengt mellom 9-14. pga noe oppgradering av systemet. mellom 9 og 14 får vi ikke ekspedert kunder. Jeg må henge opp plakter om det idag så alle kundene våre får med seg denne beskjeden. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive.Kan noen hjelpe meg? det hadde vært snilt Anonymous poster hash: 70e16...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 2. juli 2014 #2 Del Skrevet 2. juli 2014 Informasjon til våre kunder: fredag 4/7 holder posten stengt i tidsrommet 09-14, dette pga oppdatering av systemet. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre. Mvh (evnt navn på butikk) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Del Skrevet 2. juli 2014 Posten har vel folk som kan hjelpe deg med dette. Anonymous poster hash: 89470...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei Jeg jobber med post i butikk. på fredag skal posten være stengt mellom 9-14. pga noe oppgradering av systemet. mellom 9 og 14 får vi ikke ekspedert kunder. Jeg må henge opp plakter om det idag så alle kundene våre får med seg denne beskjeden. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive.Kan noen hjelpe meg? det hadde vært snilt Anonymous poster hash: 70e16...f1f Du fører en penn/tusj med hånden du vanligvis bruker mest, slik at du etterlater deg deg tegn som sammen danner et budskap. Anonymous poster hash: 48f10...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Del Skrevet 2. juli 2014 Du fører en penn/tusj med hånden du vanligvis bruker mest, slik at du etterlater deg deg tegn som sammen danner et budskap. Anonymous poster hash: 48f10...98c HEHEHEHEHE! Herregud, for en vits, du! Anonymous poster hash: ee960...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Del Skrevet 2. juli 2014 Pga systemoppgradering holder posten stengt fredag 4/7 kl 9-14. Verken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 05a76...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 2. juli 2014 #7 Del Skrevet 2. juli 2014 Informasjon til våre kunder: fredag 4/7 holder posten stengt i tidsrommet 09-14, dette pga oppdatering av systemet. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre. Mvh (evnt navn på butikk) TUsen hjertelig takkk for at du hjalp meg ☺☺☺☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå