AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg klarte nylig å knuse skjermen på mobilen min. Planen var å bruke den til jeg får spart opp til en nyere modell, men nå er altså skjermen knust. Jeg bruker den fortsatt og har fått et glasskår inni fingeren av den. Det er ikke stort og sitter et stykke inne, så jeg får ikke tak i det. Samboer mener jeg er gal som ikke tar dette alvorlig og får det ut med en gang. Han mener nemlig at den kan gå inn i blodårene og videre inn i hjertet og ta livet av meg. Men det kan da virkelig ikke være så farlig som han skal ha det til? Hadde du dratt til legen for å fjerne det eller hadde du bare latt det være? Han er hysterisk, ikke sant?Anonymous poster hash: 26a52...02e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg klarte nylig å knuse skjermen på mobilen min. Planen var å bruke den til jeg får spart opp til en nyere modell, men nå er altså skjermen knust. Jeg bruker den fortsatt og har fått et glasskår inni fingeren av den. Det er ikke stort og sitter et stykke inne, så jeg får ikke tak i det. Samboer mener jeg er gal som ikke tar dette alvorlig og får det ut med en gang. Han mener nemlig at den kan gå inn i blodårene og videre inn i hjertet og ta livet av meg. Men det kan da virkelig ikke være så farlig som han skal ha det til? Hadde du dratt til legen for å fjerne det eller hadde du bare latt det være? Han er hysterisk, ikke sant?Anonymous poster hash: 26a52...02e Det skal mye til høres det ut til, i følge info herfra. Om biten sitter fast i fingeren (og i glassbiten er forholdsvis stor i forhold til de tynne blodårene som finnes i fingrene) ville ikke jeg vært redd for dette. Hvor stor ca er glassbiten? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=244236 Anonymous poster hash: 30408...6ba
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Jeg klarte nylig å knuse skjermen på mobilen min. Planen var å bruke den til jeg får spart opp til en nyere modell, men nå er altså skjermen knust. Jeg bruker den fortsatt og har fått et glasskår inni fingeren av den. Det er ikke stort og sitter et stykke inne, så jeg får ikke tak i det. Samboer mener jeg er gal som ikke tar dette alvorlig og får det ut med en gang. Han mener nemlig at den kan gå inn i blodårene og videre inn i hjertet og ta livet av meg. Men det kan da virkelig ikke være så farlig som han skal ha det til? Hadde du dratt til legen for å fjerne det eller hadde du bare latt det være? Han er hysterisk, ikke sant?Anonymous poster hash: 26a52...02e Men, uansett; glasset må ut http://guru.sol.no/question/helse-sex-og-samliv/hva-gjor-man-med-glassbrat-i-taen Anonymous poster hash: 30408...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Men, uansett; glasset må ut http://guru.sol.no/question/helse-sex-og-samliv/hva-gjor-man-med-glassbrat-i-taen Anonymous poster hash: 30408...6ba Pga infeksjonsfare m.m. Anonymous poster hash: 30408...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Søstra mi datt når hun var liten og tok seg for med hendene, fikk en liten stein (ca 0,5 cm i diameter) inni hånda som hun ikke oppdaget med en gang. Mora vår tok henne til legen (over 30 år siden) og legen sa den kunne bare være der. I dag hadde de garantert fjernet den. Etter en del år så ble den mer synlig og vond, den ble på en måte presset ut og da ble den skjært ut av legen. Hun fikk aldri noen infeksjon. Kom deg til legen du. Større sjanse for at en skarp glassbit gjør skade.Anonymous poster hash: 94d79...28d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå