Gå til innhold

Daaaah....


Gjest sunniva95

Anbefalte innlegg

Gjest sunniva95

*..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*...Og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at du løper rundt overalt med hoodie med bloggadressen din på???!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunniva95

Hva skriver du om på bloggen? Trening?

Det der handler da ikke om meg :) Jeg trener ikke.....Vedkommende er bloggverdens største wannabe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der handler da ikke om meg :) Jeg trener ikke.....Vedkommende er bloggverdens største wannabe :)

Hvorfor var det flaut da? Fordi du har hoodie med bloggadressen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunniva95

Hvorfor var det flaut da? Fordi du har hoodie med bloggadressen på?

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!.. :)

Hvilken blogger er det snakk om da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!.. :)

Å ja! Nå skjønner jeg. Jeg er ikke vant med å bruke stjerner for å markere et sitat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest sunniva95

Å ja! Nå skjønner jeg. Jeg er ikke vant med å bruke stjerner for å markere et sitat

Nå er ikke vedkommende stjerne...eller i nærheten av å være det.....kun en PR-kåt wannabe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke vedkommende stjerne...eller i nærheten av å være det.....kun en PR-kåt wannabe :)

Jeg mener setningen din: *..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*

Jeg skjønte ikke at du siterte henne fordi du brukte stjerner foran og til slutt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunniva95

Jeg mener setningen din: *..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*

Jeg skjønte ikke at du siterte henne fordi du brukte stjerner foran og til slutt

Aha!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke vedkommende stjerne...eller i nærheten av å være det.....kun en PR-kåt wannabe :)

Jammen hvem er det daaaaaa??? :hoppe:

Anonymous poster hash: 245d4...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunniva95

Jammen hvem er det daaaaaa??? :hoppe:

Anonymous poster hash: 245d4...3c2

Send meg en privatmld så blir vi sikkert enige...hihihii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lager du en tråd om dette når du ikke har noen intensjoner om å fortelle hvem dette gjelder?



Anonymous poster hash: a7aba...262
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo som om alle er tankelesere, men når det kommer fram at vi ikke er det så vil du ikke si hvem denne bloggeren er en gang. Så hva er poenget meddenne tråden?

Endret av Hjarte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

*..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*...Og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at du løper rundt overalt med hoodie med bloggadressen din på???!! :fnise:

Det var det Helene Drage som skrev i et av innleggene sine... :danse:

Anonymous poster hash: f62c5...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...