Gå til innhold

Daaaah....

Anbefalte innlegg

Gjest sunniva95
Skrevet

*..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*...Og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at du løper rundt overalt med hoodie med bloggadressen din på???!! :fnise:

Skrevet

Hva skriver du om på bloggen? Trening?

Gjest sunniva95
Skrevet

Hva skriver du om på bloggen? Trening?

Det der handler da ikke om meg :) Jeg trener ikke.....Vedkommende er bloggverdens største wannabe :)

Skrevet

Det der handler da ikke om meg :) Jeg trener ikke.....Vedkommende er bloggverdens største wannabe :)

Hvorfor var det flaut da? Fordi du har hoodie med bloggadressen på?

Gjest sunniva95
Skrevet

Hvorfor var det flaut da? Fordi du har hoodie med bloggadressen på?

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!..:)

Skrevet

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!.. :)

Hvilken blogger er det snakk om da? :P

Gjest sunniva95
Skrevet

Nysgjerrig eller bare genuint interessert... :fnise: ...??

Skrevet

Hahahaa...seriøst? Igjen; dette handler ikke om meg! Det handler om en blogger.....Man er rimelig PR-kåt når man går rundt med hoodie med sin egen bloggadresse på....Jeg blogger ikke!.. :)

Å ja! Nå skjønner jeg. Jeg er ikke vant med å bruke stjerner for å markere et sitat

• 3 uker senere...
Gjest sunniva95
Skrevet

Å ja! Nå skjønner jeg. Jeg er ikke vant med å bruke stjerner for å markere et sitat

Nå er ikke vedkommende stjerne...eller i nærheten av å være det.....kun en PR-kåt wannabe :)

Skrevet

Nå er ikke vedkommende stjerne...eller i nærheten av å være det.....kun en PR-kåt wannabe :)

Jeg mener setningen din: *..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*

Jeg skjønte ikke at du siterte henne fordi du brukte stjerner foran og til slutt

• Liker 1
Gjest sunniva95
Skrevet

Jeg mener setningen din: *..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*

Jeg skjønte ikke at du siterte henne fordi du brukte stjerner foran og til slutt

Aha!! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jammen hvem er det daaaaaa??? :hoppe:

Anonymous poster hash: 245d4...3c2

Gjest sunniva95
Skrevet

Jammen hvem er det daaaaaa??? :hoppe:

Anonymous poster hash: 245d4...3c2

Send meg en privatmld så blir vi sikkert enige...hihihii :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du en tråd om dette når du ikke har noen intensjoner om å fortelle hvem dette gjelder?

Anonymous poster hash: a7aba...262
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Du skriver jo som om alle er tankelesere, men når det kommer fram at vi ikke er det så vil du ikke si hvem denne bloggeren er en gang. Så hva er poenget meddenne tråden?

Endret av Hjarte
  • Liker 7
  • 1 måned senere...
Skrevet

*..Åh det var så flaut når de la ut bloggen min på storskjerm på treningsstudio*...Og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at du løper rundt overalt med hoodie med bloggadressen din på???!! :fnise:

Det var det Helene Drage som skrev i et av innleggene sine... :danse:

Anonymous poster hash: f62c5...f4c

Skrevet

Hu er overalt...akkurat som myggen... :fnise:

Anonymous poster hash: f62c5...f4c
Skrevet

Ryddet for hets.

Niennas, mod.

• Opprett ny...