Gå til innhold

Pinlig feil på styreportal for borettslag.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at dette går under data. Jeg sliter nå med en pinlig situasjon, som jeg håper noen kan forklare meg, jeg har sendt mail til boligbyggelaget, men håper å endre bildet før de leser mailen.

Jeg gikk inn på profilen min på styreportalen, har nylig blitt valgt til styreformann i borettslaget vårt. Jeg tenkte da å legge inn et bilde på det såkalte "visittkortet" mitt. Jeg klarte selvfølgelig å laste opp et pinlig bilde av meg selv, og nå sliter jeg med å bli kvitt det, får bare feilmelding uansett hvilke bilder jeg prøver å bytte det ut med at det har skjedd en feil, vennligst prøv igjen.

Hvem har egentlig tilgang til dette visittkortet og jeg håper virkelig at de på boligbyggelaget kan fjerne dette bildet UTEN å se på det, i og med at det er tydeligvis problemer med å erstatte det bildet med en annen. Noen glupe folk her ute som kan trøste meg at dette problemet lar seg løse uten at de ser det bilde?

Anonymous poster hash: fc3ab...998
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å laste inn et bilde som er mindre? Kanskje det du laster opp er for stort? Prøv flere forskjellige bilder.

Anonymous poster hash: 5706b...140

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bildet jeg prøvde å bytte ut med nå var i hvert fall mye mindre i oppløsning. Uff, nå merker jeg at jeg begynner å få panikk.

AnonymBruker
Skrevet

Uff.. Men er bildet så gale da? Er det bare et veldig uheldig bilde av deg, eller er det bilde av noe annet? Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg!

Anonymous poster hash: c0c2f...773
AnonymBruker
Skrevet

Og nå prøvde jeg å legge inn nøyaktig det samme bilde, fikk samme feil da og. Fader altså. .. Er det mulig for de på boligbyggelaget som er på dataavdelingen å fjerne dette eller evt. fikse problemet før noen andre ser det?

AnonymBruker
Skrevet

Uff.. Men er bildet så gale da? Er det bare et veldig uheldig bilde av deg, eller er det bilde av noe annet? Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg!

Tja, et bilde av atjeg ligger i sofa med erigert penis, som jeg sendtetil min kjæreste for en god stund siden, men som enda ikke er blitt fjernet?

• Liker 1
Skrevet

Tja, et bilde av atjeg ligger i sofa med erigert penis, som jeg sendtetil min kjæreste for en god stund siden, men som enda ikke er blitt fjernet?

Beklager, men dette var litt morsomt :hoho:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

overhodet ikke

AnonymBruker
Skrevet

Prøv fra telefonen, pcen, nettbrettet... Få kjæresten til å prøve fra der hun er.

Anonymous poster hash: 5706b...140

Skrevet

Ok.... har du prøvd å lukke nettleseren og åpne den igjen? Prøvd en annen nettleser? Logget deg ut og inn?

Skrevet

Jeg har forresten full sympati for deg... kjenner igjen den helt grusomme følelsen (Selv om jeg aldri har gjort noe SÅ ille).

Allikevel ler jeg så jeg ikke klarer å puste, Omg for en tabbe.

AnonymBruker
Skrevet

Såpass ja :fnise:

Skrevet

HAHA! Om du ikke bedriver "trolldom" så ser jeg for meg at neste styremøte kanskje kan bli over gjennomsnittlig spennede :P Aiaiai.....

Skrevet

Nå aner ikke jeg noe om dette systemet, men kanskje du må slette bildet først før du prøver å laste opp et nytt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke noen slett knapp. Søren

Skrevet

Spør på diskusjon.no

AnonymBruker
Skrevet

Har nå prøvd fra nettbrett, går heller ikke, svarte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...