Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pikken min er steinhard. Kjenner det kiler litt i skrittet nå. Ekstremt lyst til å ta meg en lang runk og sprute god og varm sæd.... men det går fotball på TV :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du det her?

Anonymous poster hash: e5cdc...1a2
  • Liker 4
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Du kan nå runke for d om d går fotball på tv? Funker fint d!

Skrevet

Kos deg.

Kan ikke... Må fokusere på kampen. Pikken er fortsatt steinhard.

Gjest stian86
Skrevet (endret)

Du virker jo helt blåst, kan du ikke heller finne en dame som er like blåst som deg? Du er en sånn mann som gjør at jeg sjøl er flau over og være mann.

Endret av stian86
  • Liker 11
Skrevet

Du virker jo helt blåst, kan du ikke heller finne en dame som er like blåst som deg istedenfor og skrive så mye dumt her inne?

Lenge leve janteloven?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slikt man har dame for, så kan man både se kampen og la dama gjøre jobben :)

Anonymous poster hash: bfced...8ff
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Kan ikke... Må fokusere på kampen. Pikken er fortsatt steinhard.

Skulle hatt deg ei dame som sugde deg eller runket deg så kunne du bare lent deg tilbake, slappet av og sett på kampen i mens uten å måtte gjort jobben selv. :laugh:

Gjest Eurodice
Skrevet

Du virker jo helt blåst, kan du ikke heller finne en dame som er like blåst som deg? Du er en sånn mann som gjør at jeg sjøl er flau over og være mann.

Så blåste damer tror jeg ikke det finnes, ikke med normal intelligens i hvert fall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

men å sitte på KG har du tid til?

Anonymous poster hash: 6a0f5...2d0
  • Liker 7
Gjest øst94
Skrevet

Hey, du YoyoMa"therfuckin'swagdudeyo". Innser du i det hele tatt selv, hvor mye du driter deg ut?

Du prøver så hardt å få litt oppmerksomhet, noe du forsåvidt får. Men det eneste folk tenker er hvor jævla idiotiske alle trådene dine er.

Gå og lek med noen på samme alder (iallefall mentalt).

• Liker 3
Skrevet

men å sitte på KG har du tid til?

Anonymous poster hash: 6a0f5...2d0

Har et profesjonelt skjermoppsett slik at jeg kan se kamp og diskutere online samtidig. Hjørnespark til Belgia nå...om du ikke tror meg

Gjest stian86
Skrevet

Lenge leve janteloven?

sitte på et forum og holde på sånn som dette er jo bare ekkelt. Tror du virkeli at dette drar damer? Kom deg heller utfor døren og oppfør deg normalt så kan jo det være du får deg en dame til slutt.
  • Liker 4
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Hey, du YoyoMa"therfuckin'swagdudeyo". Innser du i det hele tatt selv, hvor mye du driter deg ut?

Du prøver så hardt å få litt oppmerksomhet, noe du forsåvidt får. Men det eneste folk tenker er hvor jævla idiotiske alle trådene dine er.

Gå og lek med noen på samme alder (iallefall mentalt).

Han liker det så godt atte, sitter vel å ler bak skjermen sin :)

Skrevet

sitte på et forum og holde på sånn som dette er jo bare ekkelt. Tror du virkeli at dette drar damer? Kom deg heller utfor døren og oppfør deg normalt så kan jo det være du får deg en dame til slutt.

Det var det jeg tenkte, janteloven. Har allerede utvekslet epost og telefonnummer med flere damer her, og skal på date med en på torsdag siden det ikke er noe fotball på tv den dagen. Damene ser humoren og sjarmen i innleggene mine, synd ikke bitterpikker som deg gjør det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg tenkte, janteloven. Har allerede utvekslet epost og telefonnummer med flere damer her, og skal på date med en på torsdag siden det ikke er noe fotball på tv den dagen. Damene ser humoren og sjarmen i innleggene mine, synd ikke bitterpikker som deg gjør det samme.

Du vet tydeligvis ikke hva en bitterpikk er for noe.

• Liker 1
Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva en bitterpikk er for noe.

En som er sjalu på andre alfahanners suksess.

AnonymBruker
Skrevet

En som er sjalu på andre alfahanners suksess.

Suksess? Det han svarte på var jo hovedinnlegget ditt, som ikke innbærer suksess på noen måte.. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Så blåste damer tror jeg ikke det finnes, ikke med normal intelligens i hvert fall.

Det nærmeste han kommer er de han blåser opp selv..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...