Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir bare ikke brun! Nå har jeg gått på betakaroten en mnd, tatt sol ca 6 ganger denne mnd pluss at jeg har ligget ute i solen og solt meg i tillegg. Hver gang i solarium ligger jeg 27 minutt.

Kjøper de der playboy kremene de selger på brun og blid som liksom skal gjøre deg brunere fortere, men jeg ser ingenting. Jeg har fått litt skille ja, men ikke i nærheten av det jeg ønsker.

Har noen noen gode "bli brun" tips? Like før jeg synder og smører meg inn i babyolje og kjører full grill på det solariumet :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stappet i meg posevis med gulrøtter for en tid tilbake, men ble bare orange. Beklager, jeg er like rådvill som deg. :(

Hilsen Blendahvit.

Anonymous poster hash: adb12...593
  • Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

spraytan, da slipper du kreft i tillegg.

Skrevet

Selvbruning :danse:

Skrevet

Jeg kjører på med brun-uten-sol krem jeg. Så slipper jeg det styret der.. For brunfargen holder jo aldri lenge uansett:(

AnonymBruker
Skrevet

Men du, vi kan jo spleise på et spann med beis? Det gjorde i hvert fall underverker med det gustne treverket her :jepp:

130820121034.jpg

Anonymous poster hash: adb12...593
  • Liker 1
Skrevet

Uff. Det er utrolig fortvilende. Jeg har faktisk vurdert melatanon også (jeg vet det er fy fy, om jeg kommer aldri til å gjøre det selv om det frister).

Selvbruning er jo noe styr. Det blir fort stygge skjolder, og det er jo ikke permanent. Det er jo mye lekrere med en gyllen brun sommerfarge som sitter. Arrrg. Kjører forresten selvbruning på beina når jeg skal bruke skjørt osv på byen. Utover det syntes jeg bare det blir stress å gni seg inn med det på hele kroppen. Alt det hvite tøyet blir så stygt :/

Skrevet

Jeg pleier å ta solarium ca annen hver dag til jeg oppnår den fargen jeg ønsker, deretter tar jeg sol omtrent like sjeldent som det du har gjort i løpet av en mnd. Hvis jeg ikke skulle tatt solarium, men heller bare solt meg naturlig, ville det tatt veldig lang tid for meg å oppnå ønsket brunfarge. Mitt tips er altså at du må ta mer hyppig solarium enn det du allerede gjør, deretter kan du sole deg slik du gjør nå for å vedlikeholde fargen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli overrasket om du blir superbrun om en uke eller to.. Jeg holdt på som deg, var like kritthvit nesten, og pang, brunfargen kom plutselig flere dager etter at jeg slutta å sole meg, og jeg ble bare brunere og brunere selv om jeg ikke var i sola, endte opp nesten mørkhudet....

Anonymous poster hash: c7df6...471
Skrevet

Jeg pleier å ta solarium ca annen hver dag til jeg oppnår den fargen jeg ønsker, deretter tar jeg sol omtrent like sjeldent som det du har gjort i løpet av en mnd. Hvis jeg ikke skulle tatt solarium, men heller bare solt meg naturlig, ville det tatt veldig lang tid for meg å oppnå ønsket brunfarge. Mitt tips er altså at du må ta mer hyppig solarium enn det du allerede gjør, deretter kan du sole deg slik du gjør nå for å vedlikeholde fargen :)

Ja, jeg tenker jo at det må bli annenhver dag 30 minutter til jeg får den fargen jeg vil. Er bare redd for å bli brent, da flasser jo hele arbeidet rett av :fnise: Rååååådyrt å ta sol også. Bah. Jeg får ta meg en økt i morgen igjen da!

Skrevet

Et spm; Funker virkelig de kremene de selger på automatene? Eller fins det andre ting man kan smre seg inn med for å få bedre brunfarge?

Skrevet

Ikke bli overrasket om du blir superbrun om en uke eller to.. Jeg holdt på som deg, var like kritthvit nesten, og pang, brunfargen kom plutselig flere dager etter at jeg slutta å sole meg, og jeg ble bare brunere og brunere selv om jeg ikke var i sola, endte opp nesten mørkhudet....

Håper dette skjer meg!

Skrevet

Ja, jeg tenker jo at det må bli annenhver dag 30 minutter til jeg får den fargen jeg vil. Er bare redd for å bli brent, da flasser jo hele arbeidet rett av :fnise: Rååååådyrt å ta sol også. Bah. Jeg får ta meg en økt i morgen igjen da!

Ja, det er skikkelig dyrt, det er jo nettopp det som er minuset. Men tror fargen skal komme raskt nå som du allerede har solt deg en del i forkant :) Ang kremene de selger på Brun&Blid, så ville jeg ikke brukt penger på de om jeg var deg. De har aldri funket på meg hvertfall.

Skrevet

Ja, det er skikkelig dyrt, det er jo nettopp det som er minuset. Men tror fargen skal komme raskt nå som du allerede har solt deg en del i forkant :) Ang kremene de selger på Brun&Blid, så ville jeg ikke brukt penger på de om jeg var deg. De har aldri funket på meg hvertfall.

Okei. Takk for svar! :)

Funker babyolje tro? Vet det er veldig skadelig og man fort blir brent. Men blir man faktisk fort brun av det ?

AnonymBruker
Skrevet

Noen blir bare aldri brun.. Jeg blir brun på noen få minutter, mens en venninne blir ikke brun, noensinne.. Jeg syns det er utrolig pent å være blek forresten! :)

Anonymous poster hash: adac9...b18
  • Liker 1
Skrevet

Wait,what? Solarium denne måneden? Det har jo vært kanonvær.... Til og med jeg har fått litt farge, og jeg er litt ginger-ish :P Du får trøste deg med at jo eldre og mindre smidig huden din blir, desto brunere blir den. .... Hva mener du med "ikke i nærheten av det jeg ønsker? Om "Wesley Snipes-tan" er målet så, er du jo bare overambisiøs....

Skrevet

Okei. Takk for svar! :)

Funker babyolje tro? Vet det er veldig skadelig og man fort blir brent. Men blir man faktisk fort brun av det ?

Har ikke brukt babyolje, men har brukt sololje fra Hawaiian Tropic, og jeg syns absolutt at jeg blir brunere av å bruke den. Har riktig nok ikke brukt den i solarium, tror ikke det er meningen heller, men har brukt den når jeg har solt meg ute :)

Skrevet

Det høres veldig merkelig ut at en skal bli brunere flere dager etter man har sluttet å sole seg. De fleste blir blekere få dager etter de har vært i sola.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig merkelig ut at en skal bli brunere flere dager etter man har sluttet å sole seg. De fleste blir blekere få dager etter de har vært i sola.

Jeg vet, jeg har veldig rar hud, finner ingen forklaringer. Virker som huden ikke tar farge de dagene jeg er i sola, men den kommer som en forsinket reaksjon. Så blir jeg brun, og brunere, og desto mer klør det som faen over alt, men brun blir jeg. Kanskje en rar form for eksem :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir brun, men ikke blid. Skulle gjerne hatt det motsatt :(

Anonymous poster hash: 3c598...b1b
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...