AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg har norsk pass, og i fjor bytta jeg navnet mitt. Jeg bytta navnet mitt i registret og det er bytta overalt (skole, lege og tannlege) osv. Men jeg har ikke bytta det i passet, så i passet har jeg det gamle navnet. jeg har tenkt til å reise og lurer på om dette blir et problem når jeg viser passet på flyet? Og hvis det blir det, hvor kan jeg endret det på passet og hvor lang tid vil det ta? Anonymous poster hash: 875b9...b11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Det tar vanligvis 1 uke å få nytt pass. Det ordnes hos politiet. Men i disse ferietider kan det ta litt lenger tid. Anonymous poster hash: 982ed...631
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Navnet på flybilletten må selvfølgelig være likt det i passet. Du får nytt pass hos politiet, og beregn god tid. Anonymous poster hash: 144d4...abc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Ok, tusen takk begge to :-) Anonymous poster hash: 875b9...b11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Det er veldig dumt å ikke ha riktig navn i passet, siden dette er det eneste identifikasjonsdokumentet som gjelder i utlandet. Anonymous poster hash: 21c89...274
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå