Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan og hvor ofte trener du?

Jeg trener vanligvis ca 2 - 3 ganger i uken. Men nå prøver jeg å få strammere kropp så prøver å trene hver dag nå.

Anonymous poster hash: 747e0...1ef
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3-5 ganger i uken. trener kondisjon og styrke, trener spesielt kjerne muskulaturen men også små spesifikke muskelgrupper.

Trener også slik at i stede for å ha 60-90 sek pause mellom settene, så kjører jeg en annen muskel gruppe i den perioden jeg skulle hatt pause. fungerer effektivt for meg.

Anonymous poster hash: 4414b...34a
AnonymBruker
Skrevet

4-5 ganger i uka, men er litt sommersløv nå, så da er jeg nede i 2-3 ganger i uka. Skjer så mye moro på sommeren, så tide strekker ikke helt til.

Anonymous poster hash: 72c8a...529
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Så ofte jeg kan. Spiller fotball også.

Gjest Runforit
Skrevet

Jogger 6 dager i uka. Før jobb i hverdagene og på morgenen i helgene. Perfekt måte å starte dagen på :)

Skrevet

Nesten aldri. Jeg har ikke så mye behov for det, og den eneste ulempen er at jeg har dårlig kondisjon.

Skrevet

2 - 4 ganger i uken. Skal få opp farten litt mer framover nå, en del løp på høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Sykler 1 mil fem dager i uka, trener vektløfting fire-fem dager i uka og yoga en dag i uka.

Anonymous poster hash: 4a1d6...543
AnonymBruker
Skrevet

Går på bandy en dag i uka, og trener styrke ca 3 dager i uka. Sykler også etter hver styrkeøkt. Noen uker har jeg mye energi og kan trene styrke 4-5 ganger, men det blir oftest 3 med en dag fri mellom hver.

Anonymous poster hash: 38d66...7be

Skrevet

Jogger 3 ganger i uken. Tenker å starte med litt styrke 2-3 ganger i uka også.

Skrevet

Styrke 7 dager i uka og kondisjon 5 ganger i uka.

Skrevet

5-6 ganger! Viktig at du trener variert og at musklene får 1-2 dager pause mellom hver gang du trener dem(styrke).

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag. Trener styrke og kondisjon.

Anonymous poster hash: 0f00a...315

Skrevet

Nesten aldri. Jeg har ikke så mye behov for det, og den eneste ulempen er at jeg har dårlig kondisjon.

Du kommer til å få flere ulemper med tiden. Det finnes tusenvis av ulemper ved ikke å trene, men ingen ulemper ved å trene.

• Liker 1
Skrevet

6 dager i uken. Varierer treningen mest mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag. 3 dager kampsport, 3 dager styrke, 1 dag løping/fjelltur/whatnot. Viktig med variasjon, både i trenignsform og intensitet, når man trener mye.

Anonymous poster hash: 4541b...784
Gjest Sprettballen
Skrevet

Jeg trener 6 timer i uken, fordelt på styrke, kondisjon og bevegelighet.

Skrevet

sommer 3-4 ganger/uken :vin:

Ellers 4-6 :danse:

Skrevet

5-6 ganger i uka. Trener et videoprogram (Focus T25) som er lagt opp til trening man-fre, hvile lør og tøying/yoga søn. Jogger vanligvis også, men det går ikke i gresspollensesongen. Blir helt rastløs når jeg ikke trener en dag, så liker ikke lørdagene! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...