Gå til innhold

PC-veske til herre


Gjest Haaploes

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes

Hei!

Samboeren min ønsker seg en ny PC-veske, og det ønsket håper jeg å kunne oppfylle! Jeg er på jakt etter en klassisk, enkel skinnveske, gjerne i mørk brun. Tiger of Sweden er helt uaktuelt, og jeg Michael Kors er småkjedelig. Har såvidt tittet hos Burberry og Balenciaga, men prisene står til veskene - de er til å dø av.

Tenker å bruke et par tusen kroner maks, helst på noe man ikke ser på annenhver mann bortover. Noen som har noen tips, eventuelt har en bedre halvdel som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne til min samboer og han eeelsker den. Den er utrolig fin og stilren, men kostet ganske mye! Tror jeg betalte 2000kr, så kom jo toll og frakt i tillegg. Det er jo nå nesten to år siden, så det er mulig den fås billigere nå, hvis man bare gjør litt research. Den heter Knomo Bungo Messenger bag. Ekte skinn og skulderstropp i samme stoff som bilbelter. Holder nok i mange mange år :) Har heller ikke sett noen andre med denne så langt!

413P5xgtX2L._SX395_.jpg

Fås kjøpt her. Ser at prisen her er lik som da jeg kjøpte den for to år siden.. Jeg kjøpte den hos iCollection Shop men fant ikke nettsiden deres med det første.

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...