Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare jeg ser ei jente som jeg syns er søt eller deilig så blir den hard. Det er plagsomt, fordi jeg kan ikke styre det selv om jeg prøver å tenke på noe annet. Er jeg tett inntil den jenta så er det enda værre, da blir den knallhard. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, eller syns jentene det er stas?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke stas. Gå med susp?

Anonymous poster hash: 2c466...260
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke stas. Gå med susp?

Anonymous poster hash: 2c466...260

Enig. Eller bruk lang genser som skjuler

Anonymous poster hash: 7fe36...e4f

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, alle kan kontrollere seg selv. Dersom du ikke klarer å styre ereksjonen din så burde du øve mer på det.

Anonymous poster hash: fc4ff...6df
AnonymBruker
Skrevet

Jenter synes IKKE det er stas. Få kontroll på pikken din.

Anonymous poster hash: 44406...5a5
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, alle kan kontrollere seg selv. Dersom du ikke klarer å styre ereksjonen din så burde du øve mer på det.

Hvordan styres det

? Kan man styre dette med tankens kraft?

Anonymous poster hash: 7fe36...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du får stå og vil ha den vekk så skal du bare forestille deg at du ligger nedi do og ser opp på bestemoren din som driter :)

Anonymous poster hash: 5561e...e14

• Liker 4
Skrevet

Det hjelper ikke, dessuten så er tanken om å ligge med jenta større

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke, dessuten så er tanken om å ligge med jenta større

Skaff deg en kjæreste så slutter du å se på alle jenter som potensielle sexpartnere..

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen om det er stas eller ikke....

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

når du runder 20 så blir det bedre ;)

Anonymous poster hash: cc07d...a75
  • Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du? Om du er i tenårene så er det helt normalt, selv om det virker veldig ekstremt.

Selv har jeg ingen penis så kan ikke si hvordan du skal kontrollere den,men du kan jo prøve å onanerer litt oftere så du blir kvitt " trøkket". Ellers får du prøve å se vekk fra damene til den blir slapp igjen. Anbefaler ikke å gå i joggebukse fordi det syntes veldig godt om noen får ereksjon.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Om du er i tenårene så er det helt normalt, selv om det virker veldig ekstremt.

Selv har jeg ingen penis så kan ikke si hvordan du skal kontrollere den,men du kan jo prøve å onanerer litt oftere så du blir kvitt " trøkket". Ellers får du prøve å se vekk fra damene til den blir slapp igjen. Anbefaler ikke å gå i joggebukse fordi det syntes veldig godt om noen får ereksjon.

Ifølge profilen hans er han 34, og med tanke på alderen og nicket hans er det ganske ekkelt.

Anonymous poster hash: 39915...bed

• Liker 7
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Du er nok ikke alene om den ;) Mange kåtinger der ute, uansett alder. Er ikke alltid lett å styre kåtheten.

Skrevet

Ifølge profilen hans er han 34, og med tanke på alderen og nicket hans er det ganske ekkelt.

Anonymous poster hash: 39915...bed

Oi, haha det la jeg ikke merke til!

Da må det nok bare en grundig dose selvkontroll til! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Så tragikomisk å lese om alle de som mener han må "slutte med det"

Å få jern er da ikke noe man kan kontrollere med et knips! Noen er mer kåte enn andre....Man kan selvfølgelig tenke på hvalrosser o.l......

Så mye uvitenhet ute å går :vetikke:

• Liker 3
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Majoriteten av jenter synes dette er svært ukomfortabelt og ekkelt så hvis du vil ha kjæreste bør du slutte med dette umiddelbart!

Det er ikke så lett å styre tissefanten om den skal være hard eller ikke :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor greier flest menn å gjøre det, og bare noen få uten sosiale antenner ikke?

Samme lurer jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...