Gå til innhold

Deres beste sextips for menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere for å få mannen deres til å stønner av nytelse? Og hvis du er en mann, hva er det absolutt beste en annen person kan gjøre på/mot/med deg?

Anonymous poster hash: 49202...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hjemme holder det med at jeg tar på meg selv. Altså fingrer, stimulerer kitoris eller puppene. Da blir han så kåt at han stønner høyt. :D Litt artig å se/høre reaksjonen egentlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann blir tent av å tenne meg, så vi har prøvd å finne ut hva fetisjene våres er. Med en fetisj blir man garantert supertent ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hun trenger virkelig ikke gjøre mye. At hun går og vifter med stumpen, foran ansiktet mitt, i bare undertøyet, sånn forførisk er helt sjukt! Sånt må hun rett og slett ikke gjøre om hun ikke vil ha sex eller kos.

Den enkle greia der gjør at jeg mister all selvkontroll....nesten ;)

Damer altså... :rolleyes:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å tenne han er ikke noe problem for meg. Men hva gjør dere under samleiet som gjør at sexen blir ekstra god?

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Å tenne han er ikke noe problem for meg. Men hva gjør dere under samleiet som gjør at sexen blir ekstra god?

Ok da svarer jeg liksågodt på den og jeg...selv om jeg er mann.

Veldig defust svar, men når hun blir helt vill i blikket og viser tydelig at hun elsker det jeg gjør med henne, DA er jeg helt borte! Da slipper jeg allt av hemninger og legger fra meg allt av usikkerhet og nervøsitet og redsel for ikke å klare å tilfredstille henne.

Jeg har i noen slike tilfeller opplevd å nesten svime av....Det er helt ubeskrivelig fantastisk! Og sån rent fysisk om hun vil gjøre noe veldig godt, trenger hun bare å ta noen skikkelig harde muskelstramminger i skjeden med jevne mellomrom. Bare sån helt plutselig bare knipe skikkelig til og holde i noen sekunder. Da kommer jeg med en eneste gang :smilorange:

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips: gift deg med en du er kåt på.

Anonymous poster hash: 1c668...057
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av og til koser vi oss med litt vin og annen god drikke til vi blir godt brisne. Da tør vi slippe oss mer løs enn når vi er edrue. Sexen blir mye villere og litt mer røff! Her om dagen fikk jeg heftige bitemerker på ryggen :P

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Hun trenger virkelig ikke gjøre mye. At hun går og vifter med stumpen, foran ansiktet mitt, i bare undertøyet, sånn forførisk er helt sjukt! Sånt må hun rett og slett ikke gjøre om hun ikke vil ha sex eller kos.

Den enkle greia der gjør at jeg mister all selvkontroll....nesten ;)

Damer altså... :rolleyes:

*Vifter med stumpen* :fnise: Come at me :wow:

Gjest HarryDotter
Skrevet

*Vifter med stumpen* :fnise: Come at me :wow:

Grrrrrrrrrr! :lur: ....Du skulle sett trynet mitt når kvinnen rister løs på den måten :sol::twisted:

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Grrrrrrrrrr! :lur: ....Du skulle sett trynet mitt når kvinnen rister løs på den måten :sol::twisted:

Haha :sikle:

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Det beste jeg opplever er når kvinnen har kontrollen, og jeg er bunden. Hun gjør hva hun vil. Det får meg til å stønne høyt :wow:

Skrevet

At hun tar initiativ, til å suge meg, for eksempel (hun er skikkelig flink til det...).

Og jeg blir veldig tent hvis hun kjæler med seg selv. Føler at hun slipper meg helt innpå seg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...