AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har utrolig mye angst for om noen kommer bak meg og skjærer over strupen min, eller at huset mitt brenner ned når jeg skal sove. Jeg tør heller ikke å kjøre bil fordi at jeg er redd for trafikkulykke. Jeg pleier alltid å ha ekstra skjerf rundt halsen fordi at jeg er redd for at noen kommer med kniven og kutter over. Dette er veldig slitsomt. Anonymous poster hash: f9641...645
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Er det noe spesielt som gjør at du har angst for disse tingene, og har du forsøkt å snakke med noen om det? Jeg har også veldig angst for forbikjøringer. Anonymous poster hash: 33bc7...47e Endret 1. juli 2014 av Ann Christin
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer seg av filmer som jeg har sett også er det alt på nyhetene jeg har hørt om. Jeg har veldig mye angst for dette og jeg har snakket med venner om dette. De sier at jeg må prøve å ikke tenke på dette.Anonymous poster hash: f9641...645
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer seg av filmer som jeg har sett også er det alt på nyhetene jeg har hørt om. Jeg har veldig mye angst for dette og jeg har snakket med venner om dette. De sier at jeg må prøve å ikke tenke på dette.Anonymous poster hash: f9641...645 Må si meg enig i det vennene dine sier. Kanskje du også burde ta deg en prat med fastlegen om det?Anonymous poster hash: 33bc7...47e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Må si meg enig i det vennene dine sier. Kanskje du også burde ta deg en prat med fastlegen om det?Anonymous poster hash: 33bc7...47e Ja, det er kanskje det beste å gjøre.Anonymous poster hash: f9641...645
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer seg av filmer som jeg har sett også er det alt på nyhetene jeg har hørt om. Jeg har veldig mye angst for dette og jeg har snakket med venner om dette. De sier at jeg må prøve å ikke tenke på dette.Anonymous poster hash: f9641...645 Da burde løsningen være veldig enkel: Slutt å se på filmer som virker skremmende på deg, og slutt å høre på nyheter. Anonymous poster hash: fab75...68f 1
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Da burde løsningen være veldig enkel: Slutt å se på filmer som virker skremmende på deg, og slutt å høre på nyheter. Anonymous poster hash: fab75...68f Ikke kjør bil heller, før du føler deg trygg.
Sillicious Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Du må for all del ikke slutte å kjøre bil! Da blir det bare verre.. Angst handler om å eksponere, hive seg ut i det og se at det går bra hver gang. Vet det er teit, men jeg husker jeg så en film der noen ble brent inn i et solarium, hadde problemer med å ligge i sola i mange år etterpå (!!), men så begynte jeg å prøve å ikke tenke på det, startet smått, så gikk det over tilslutt. sier ikke det er enkelt, men der er mulig, og du klarer det om du vil 1
Gjest Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Tråden er ryddet for tulleinlegg! Ann Christin - MOD -
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har angst for bilkjøring etter jeg kom opp i en dødulykke hvor en 18 åring døde for 1 år siden. Jeg gikk fra å elske å kjøre bil, kjøretur var terapi for meg til nå å HATE det. Jeg må bare si ikke slutt å kjør bil, men ta det i etapper ikke start med langkjøring. Jeg har odag kjørt 35 min til en legetime en vei og 35 min tilbake alene. Er faktisk stolt. Jeg blir veldig anspent og svimmel når jeg kjører, føler seg skal besvime på en måte for jeg stresser sånn. Er det slik du føler det?? Men for meg kan det hjelpe å ta en liten pause på en busstopp og puste litt så kjøre videre! Anonymous poster hash: 1c84d...736
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har angst for bilkjøring etter jeg kom opp i en dødulykke hvor en 18 åring døde for 1 år siden. Jeg gikk fra å elske å kjøre bil, kjøretur var terapi for meg til nå å HATE det. Jeg må bare si ikke slutt å kjør bil, men ta det i etapper ikke start med langkjøring. Jeg har odag kjørt 35 min til en legetime en vei og 35 min tilbake alene. Er faktisk stolt.Jeg blir veldig anspent og svimmel når jeg kjører, føler seg skal besvime på en måte for jeg stresser sånn. Er det slik du føler det?? Men for meg kan det hjelpe å ta en liten pause på en busstopp og puste litt så kjøre videre! Anonymous poster hash: 1c84d...736 Når du har det så ille som du beskriver, er du uskikket til å kjøre bil og en fare for andre trafikanter, enten du vil innse det eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Når du har det så ille som du beskriver, er du uskikket til å kjøre bil og en fare for andre trafikanter, enten du vil innse det eller ikke. Det er jo ikke fare for at jeg besvimer da. Og er ikke så svimmel at jeg krasjer. Dessutten følger jeg ekstremt godt med, det er ingen fare for at jeg krasjer. Jeg hadde ikke kjørt dersom det var fare selvsagt. Dessutten har dette blitt bedre, det er ikke like gale nå. Var verre med en gang. Anonymous poster hash: 1c84d...736
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Når du har det så ille som du beskriver, er du uskikket til å kjøre bil og en fare for andre trafikanter, enten du vil innse det eller ikke. Å grunnen til pausen er jo at da forsvinner disse symptomene Anonymous poster hash: 1c84d...736
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Det er jo ikke fare for at jeg besvimer da. Og er ikke så svimmel at jeg krasjer. Dessutten følger jeg ekstremt godt med, det er ingen fare for at jeg krasjer. Jeg hadde ikke kjørt dersom det var fare selvsagt. Dessutten har dette blitt bedre, det er ikke like gale nå. Var verre med en gang.Anonymous poster hash: 1c84d...736 Det er fint at det går bedre nå, da.
Alethia Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Hvis dette er noe som plager deg i hverdagen synes jeg du skal prøve å snakke med fastlegen. Og til dere som sier hun ikke burde tenke mer på det Oh wow takk, hun har nok ikke tenkt på den før! Tror nok hun har prøvd å legge tankene til side og å prøve å glemme det, men igjen, hvis dette er noe som plager deg i hverdagen.. prøv å snakk med fastlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå