~*Unni*~ Skrevet 23. juni 2004 #21 Skrevet 23. juni 2004 Tex skrev: Det er virkelig kjolen til Bente ja, men denne annonsen må jo være det reneste sprøyt... Bare lureri sier nå jeg Æddabædda det ER sannt! LINK
Gjest Tex Skrevet 23. juni 2004 #22 Skrevet 23. juni 2004 ja for alt som står i avisene er jo sant....
Martha Stewart Skrevet 23. juni 2004 #23 Skrevet 23. juni 2004 Er det noen som faktisk hater kjolen de elsket på en av de viktigste dagene i deres liv? bare fordi moten ikke er slik nå lenger???? :o Dere sjokkerer meg jenter!!! Man kjøper vel en kjole man synes er fin I BRYLLUPET!!! jeg ville ihvertfall aldri kjøpt en kjole fordi den kanskje også var "in" tjue år etter!!! Det er jo ikke DA man skal bruke kjolen!! Nei, nå ble jeg sjokkert over dere!! :-? He he... Jeg tror nok dessverre det er en del 80- og 90-talls bruder som ikke er veldig fornøyd i dag med brudekjolene de valgte den gangen... Men, du har jo litt rett, for de syntes jo at kjolene var fine da de valgte dem den gangen! Hmm, skulle likevel likt å visst hvor mange som har spart på disse brudekjolene til eventuelle døtre... :-? Kjoler fra 60- og 70-tallet derimot, er jo mye enklere og mer tidløse.
Dødspingvinen Skrevet 23. juni 2004 #24 Skrevet 23. juni 2004 Syns kjolen så mye finere ut på avisbildet, enn bildet fra QXL. Syns ikke at de bildene fikk fram så mye detaljer. Det var kanskje litt spesielt med den havfruetyllen nederst, men hver sin smak. Syns overdelen var kjempefin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå