Gå til innhold

Her er bilde av kjolen til Bente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant jo ingen bilder av kjolen til bill.mrk Bryllup Bente, vel nå skal hun selge kjolen.

Og til dere som fikk med dere episoden, er det virkelig denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig kjolen til Bente ja, men denne annonsen må jo være det reneste sprøyt...

Bare lureri sier nå jeg :wink:

Skrevet

Vel, om dette var kjolen gjorde det i grunn ingenting at jeg gikk glipp av det..

Skrevet

Nei den er ikke spesielt fin syns jeg. Ser litt rar ut egentlig, med det brede snørebåndet bak og alle de kryssbåndene foran....

Gjest Xavia
Skrevet
Det er virkelig kjolen til Bente ja, men denne annonsen må jo være det reneste sprøyt...

Bare lureri sier nå jeg :wink:

Hvorfor er denne annonsen sprøyt?

Skrevet

Høres ut som litt lureri, ja. Skjønner ikke hvorfor TV3 ville gitt henne kjolen til å gjøre hva hun vil med. Hadde jeg vært produsent, hadde jeg ikke latt den få en så tacky skjebne.

Catzy

Skrevet

Uansett, så syntes jeg ikke den var noe fin.

Skrevet

Så lenge hun har fått den kan hun vel gjøre hva hun vil med den? Men jeg vil ikke ha den

Skrevet

:o Jeg synes den bare var DRITLEKKER! :-)

Skikkelig kul kjole spør du meg! Hadde kjøpt den hadde det ikke vært for at jeg har kjøpt meg en allerede. :sjarmor:

Jeg tror ikke annonsen er spøk....? Hvorfor skulle hun ikke selge den når det er slutt mellom dem? Klart hun fikk den! Hun fikk smykker også....var det bare sprøyt det da...? :cry:

Skrevet

He he endelig fikk jeg sett bilde av den. :P Synes overdelen var ok jeg, men likte ikke den tyll-underdelen. Sikkert fordi jeg ikke er særlig glad i havfruefasong på kjoler.

Skrevet

Likte den ikke!!!

Ser ut som en typisk sånn brudekjole som du hater deg selv for å ha valgt om 20 år. Når bildene fremdeles henger på veggen til mor og far.

Veldig kul i en liten periode tid, og veldig ukul resten av tiden.

Skrevet
Likte den ikke!!!

Ser ut som en typisk sånn brudekjole som du hater deg selv for å ha valgt om 20 år. Når bildene fremdeles henger på veggen til mor og far.

Veldig enig. Dene kjolen har jeg ikke noe til overs for, spesielt tylldelen nederst...

Skrevet

Veldig enig. Dene kjolen har jeg ikke noe til overs for, spesielt tylldelen nederst...

:Nikke: Helt enig! Fin overdel, men underdelen i tyll er ikke fin. Som Augustbrud02 skrev, sikkert litt kul nå, men ikke så moro om 20 år. Det er ihvertfall min mening :)

Skrevet
...Ser ut som en typisk sånn brudekjole som du hater deg selv for å ha valgt om 20 år. Når bildene fremdeles henger på veggen til mor og far.

:sjokk: Er det noen som faktisk hater kjolen de elsket på en av de viktigste dagene i deres liv? bare fordi moten ikke er slik nå lenger???? :o Dere sjokkerer meg jenter!!!

Man kjøper vel en kjole man synes er fin I BRYLLUPET!!! jeg ville ihvertfall aldri kjøpt en kjole fordi den kanskje også var "in" tjue år etter!!! Det er jo ikke DA man skal bruke kjolen!!

Nei, nå ble jeg sjokkert over dere!! :-?

Synes forøvrig kjolen var lekker og kunne gjerne valgt noe lignende! Det kommer an på typen menneske skjønner dere, ikke bare hva som er in. :wink:

(mamma hadde en brudekjole som var in når hun giftet seg, men som ikke er in nå, hun skammer seg da ikke over bryllupskjolen sin av den grunn!!!)

Skrevet

Synes kjolen til Bente var fin jeg :-)

Og ang. å "hate" kjolen sin noen år etter pga, den er umoderne:

Ingen hater vel sin egen brudekjolen, men tro meg;

det er MANGE her som kommer til å se på kjolen sin, frisyren etc. om noen år og tenke "Uæhhh".

Smaken endrer seg alltid, så ikke føl dere for trygge selv om dere har valgt en annen stil enn Bente ;-)

Skrevet
Man kjøper vel en kjole man synes er fin I BRYLLUPET!!! jeg ville ihvertfall aldri kjøpt en kjole fordi den kanskje også var "in" tjue år etter!!! Det er jo ikke DA man skal bruke kjolen!!

Nei, nå ble jeg sjokkert over dere!! :-?

(mamma hadde en brudekjole som var in når hun giftet seg, men som ikke er in nå, hun skammer seg da ikke over bryllupskjolen sin av den grunn!!!)

Det er vel mer snakk om å finne en kjole man føler seg vel i og som man kan være stolt av. Men for meg var det viktig å velge en tidløs kjole, nettopp fordi jeg at synes det er greit at bryllupsbilder også er litt tidløse...

Skrevet

Jeg synes heller ikke Bentes kjole var noe pen, men den var definitivt hennes stil.

Personlig syntes jeg hun Bente hadde dårlig klessmak.

Skrevet

Nei, denne var litt for sær for min smak... Ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Har en følelse av at enkelte gir hardere kritikk til personer som er offentlige enn private..... :roll:

Jeg er ikke en person som kan/vil gå i enkel kjole så jeg lurer på hva slags tilbakemeldinger JEG får når dagen er kommet og bildene legges ut.... :(

Personlig driter jeg i at kjolen min blir umoderne om noen år. Det er NÅ jeg gifter meg og det er sånn jeg vil være nå. Alle jeg vet om som har giftet seg sier at de så rare ut i DEN kjolen når de ser seg selv lenge etterpå uansett... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...