Gå til innhold

Ingen sexlyst pga. VM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke hatt ereksjon på noen dager nå, og tror det skyldes VM. All min energi går til å se på kamper, diskutere lag, og analysere spillere og kamper. Det er to uker igjen av VM, og jeg vet ikke om jeg klarer å gå så lenge uten sex. Men jeg klarer ikke få ereksjon i det hele tatt. Det kan hende det er andre ting enn fotballen som er skyld. Men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er for ung til å flere dager i strekk uten ereksjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et hvert mål og sjansene rundt det er en liten utløsning for fotballinteresserte menn. Når VM er over, kommer normale tilstander tilbake igjen. Slapp helt av. Anonymous poster hash: 37cba...ed4

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt ereksjon på noen dager nå, og tror det skyldes VM. All min energi går til å se på kamper, diskutere lag, og analysere spillere og kamper. Det er to uker igjen av VM, og jeg vet ikke om jeg klarer å gå så lenge uten sex. Men jeg klarer ikke få ereksjon i det hele tatt. Det kan hende det er andre ting enn fotballen som er skyld. Men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er for ung til å flere dager i strekk uten ereksjon.

Dump … æh, deg selv, kanskje?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...