Gå til innhold

Ned i vekt!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er 17 år og veier ca 90 kg. Er 1.70 høy. Nå vil jeg ned mye og raskt i vekt. Noen som har noen vidundertips? Bryr meg ikke om det er "usunt", "ikke bra for kroppen" osv:-)

Anonymous poster hash: 6d452...f15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste tipset er vel å tenke på bikinisesongen litt tidligere neste år! :D

Skrevet

Hei. Jeg er 17 år og veier ca 90 kg. Er 1.70 høy. Nå vil jeg ned mye og raskt i vekt. Noen som har noen vidundertips? Bryr meg ikke om det er "usunt", "ikke bra for kroppen" osv:-)

Anonymous poster hash: 6d452...f15

Beklager det jeg sier nå, jeg har selv vært overvektig, jeg driver selv og går ned i vekt.

Alle overvektige sier "så fort som mulig" "bryr meg ikke om det er usunt" osv. jeg ler, i've been there! Det er ingen rask måte å gå ned i vekt uten at det er usunt.

Jeg pleide å spise:

stor steakhouse meny hos Burger king,

1 pakke jelly beans

1 pakke skittles

3 forskjellige typer brus og juice

++

Da jeg tenkte at jeg må gå ned i vekt så kuttet jeg ut alt det der, jeg spiste feks. brød, yoghurt osv. Jeg trodde at sunn mat var det som ville få ned vekten, men nei. Det ble for mye karbohydrater, jeg visste ingenting om dette, jeg visste ikke hva karbohydrater var. Jeg trodde at så lenge jeg holder meg unna sukker og fett så går jeg ned i vekt.

Jeg begynte da å drikke nutrilett shaker, var sulten hele tiden. Det smakte dritt. Jeg klarte ikke å trene.

Så fikk jeg en pakke med piller fra stemoren min, ulovlig kjøpt i utlandet, jeg begynte på dem og raste ned i vekt, jeg kunne spise hva jeg ville og gå ned i vekt samtidig. De pillene gjorde at jeg ikke klarte å spise mye jeg følte meg mett etter et halvt eple... så jeg var kanskje litt dum samtidig, men jeg ville spise snickers is, det var det eneste jeg spiste hver dag. Men pillene går jo tomt, jeg ble da desperat, fant en side hvor jeg kunne bestille dem og ventet på dem, jeg fant da ut at de inneholder sibutramine, som er ulovlig i mange land. Det som kunne skje da var at jeg evt. fikk bot eller fengsel pga. disse pillene.

IKKE BESTILL PILLER UANSETT GRUNN!!

Jeg var heldig og de i tollen sendte meg brev bare, en advasel.

Da måtte jeg finne en annen metode for å gå ned i vekt, da leste jeg om lavkarbo. Det fungere kjempe bra og jeg har gått ned 12kg :)

Ikke finn en enkel løsning, det går aldri bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spis mindre og tren mere. Prøv å kutt ut brød, sukker, pasta og mat med mye karbohydrater helt. Vær i mer fysisk aktivitet.

Anonymous poster hash: 31f89...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...