AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er en 15 år gammel jente, og har veldig store kompleksesr fordi jeg er ekstremt plaget med strekkmerker på pupper, hofter, lår, mage og rumpe. jeg er på null måte overvektig. noen som har noen tips til bedre selvtillitt? Anonymous poster hash: b9a04...b3d
Gjest Runforit Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Aksepter deg som du er og vit at strekkmerkene vil "fade" med tiden. 2
Lulilelu Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Da vil jeg anbefale deg denne kremen. Jeg vet hva man egentlig skal mene om kremer for slike problemer, men denne fungerer virkelig. Har brukt den selv og er frelst. http://www.blivakker.no/product/DEC0049/decleor-aroma-sculpt-stretch-mark-restructing-gel-cream-150ml
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Aksepter deg som du er og vit at strekkmerkene vil "fade" med tiden. Jeg vet det, men har hatt dem i lang tid nå, og de er jaggu ikke blitt noe mindre synlige. Anonymous poster hash: b9a04...b3d
dillyduzit Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg vet det, men har hatt dem i lang tid nå, og de er jaggu ikke blitt noe mindre synlige.Anonymous poster hash: b9a04...b3d Men du er 15, ikke 20-40-60 som enkelte av oss. De forsvinner med tiden. De blir ikke borte, men de fader. Gutter (eller menn for oss eldre) bryr seg som regel ikke.
Purple Diamond Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er 25 og hadde komplekser for dem tidligere. De har nok blitt litt lysere, men jeg har lært meg å akseptere at det er en del av kroppen min. Ikke så mye å gjøre med, og de fleste har dem jo 😃
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er en 15 år gammel jente, og har veldig store kompleksesr fordi jeg er ekstremt plaget med strekkmerker på pupper, hofter, lår, mage og rumpe. jeg er på null måte overvektig. noen som har noen tips til bedre selvtillitt? Anonymous poster hash: b9a04...b3d Jeg er pen, men jeg har ikke god selvtillit av den grunn. Selvtillitt handler ikke om å se bra ut, det handler om å føle seg bra på insiden. Mitt utseende gjør ingenting for min selvtillitt. Anonymous poster hash: a9c83...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå