AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har lite peiling på pc, men har et spm angående spill. Jeg spiller ganske ukompliserte spill nå, men har vurdert å spille litt wow innimellom, eller andre lignende spill. men bare om laptopen klarer det og ikke sliter. Jeg har en HP pavilion 15,6" bærbar med 8GB minne og 1TB harddisk 15,6" BrightView LED-bakbelyst skjerm AMD A10-5745M prosessor AMD Radeon HD 8670M 8GB minne - 1TB harddisk Windows 8 64bits Kan jeg bruke denne til det? Noe mer info som trengs? Ville bare spilt innimellom isåfall, men ikke viktig for meg Anonymous poster hash: 532cb...54f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Den skal nok klare å kjøre WOW på lave instillinger uten for store problemer. Nå vet jeg ikke om de siste utvidelsespakkene har gjort noe for systemkravet for å kjøre spillet. "enklere" spill enn WOW burde kjøres lett. Men det kommer selvfølgelig hvor flink du er til å ta vare på laptopen. De blir ofte "dårligere" med tiden, etter hvert som dritt hoper seg opp i den. Anonymous poster hash: 55e38...daf
Jonencloud Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 med det skjermkortet kan du fint dra world of warcraft, det er et over gjennomsnittlig godt skjermkort for bærbare du ligger rett under anbefalte systemkrav, men langt over minimum. du kan muligens dra det på medium innstillinger. unngå å ha maskinen på fanget mens du spiller siden laptoper er kjent for å bli veldig varme under spilling og selv om skjermkortet kan tåle opp til 120 grader er det ikke sikkert fanget ditt gjør det. kjøp en avkjølingsmatte om det blir for hett 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Takk for svar Da kan jeg jo prøve det. Men er det sånn at jeg forkorter levetiden til laptopen hvis jeg spiller det og den blir varm hele tida? Anonymous poster hash: 532cb...54f
ladamafia Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 om du har problemer med at den blir for varm, skaff deg en sånn eller tilsvarende
Jonencloud Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Takk for svar Da kan jeg jo prøve det. Men er det sånn at jeg forkorter levetiden til laptopen hvis jeg spiller det og den blir varm hele tida? Anonymous poster hash: 532cb...54f burde ikke påvirke levetide, så lenge du holder deg under 80c. hvis den blir så varm at du ikke kan ta på den er det grunn til bekymring, men så lenge maskinen står på en hard overflate er det uvanlig å nå så høye temperaturer. du har sannsynligvis kjøpt en, muligens 2 laptoper før levetiden er over. jeg ville ikke bekymret meg for levetiden
Sillicious Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg spilte WOW på en gammel HP, den pcn ble 7 år før jeg forrige uke bestemte meg for å bytte den ut med en GeForce GTX Gaming laptop av Asus. Veldig fornøyd! Og kan endelig spille wow med alt på High! FPS var ned på 3 på sitt verste og 20 på sitt beste på min gamle laptop, nå er det opp i 200. Gud, helt ny verden Så ja, den du nevner over går nok veldig bra å spille wow på Klarte jeg det så bra på min forrige klarer du det lett på den der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå