AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 De som går på p-pillene som heter Microgynon vet at pillebrettet er merket med ukedager. I går kveld presterte jeg å ta en p-pille på feil dag. Jeg startet på et nytt brett på lørdag, og istedenfor å ta den det sto ''søndag'', tok jeg den det sto ''fredag''. (håper dere skjønner hva jeg mener) Blir da beskyttelsen redusert? må jeg ta p-pillene i en uke for at beskyttelsen skal virke igjen`??? trenger svart for!! Anonymous poster hash: f8da2...983
Solbærsaft Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Ingenting å bekymre seg for. Ukedagene står der bare for å gjøre det lettere å se om du har tatt dagens pille eller ikke
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Ingenting å bekymre seg for. Ukedagene står der bare for å gjøre det lettere å se om du har tatt dagens pille eller ikke Okei, tusen takk for svar! Anonymous poster hash: b2026...d69
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Det er akkurat det samme i hver pille, så det spiller ingen rolle hvilken pille du tar, bare du tar en til samme tid hver dag. Anonymous poster hash: 50550...c8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå