Gå til innhold

Best med klærene på!


Thomas

Anbefalte innlegg

Hei!

Trener jevnlig på treningssenter der jeg bor og har merket meg at de fleste menn ser best ut med klærene på! Høye og muskuløse mens de trener, bleke og kvapsete i garderoben. Og med hår der det slett ikke kan være nødvendig med hår!

Er det det samme for kvinner? Og hvorfor er det så mange damer som ikke dusjer etter trening men går/kjører hjem for å dusje i steden?

Forstår meg ikke helt på dere, men dere er søte likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o :o

...og jeg som trodde det var trygt å trene sammen med andre gutter!!!....

Fra nå av dusjer jeg også hjemme!.... :wink: (tok du den?) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Grunnen er vel akkurat det du sier selv! Vi vet at vi blir målt opp og ned i garderoben av de andre jentene og derfor velger vi heller å dusje alene!

Om vi er bleke og kvapsete? Aner ikke.. har ikke sett så mye på det faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er hetro er man jo i stand til verdsette en pen mann!

Man ær inte bög om man suger av en kompis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas tenker for seg selv om kompis: "herreg.... så bleikfeit han var da! Så jo så flott ut oppe i studioet...Hmf! Og så alt håret på ryggen da..! Ærk! "

Thomas sier til kompis: "synes du ser flott ut jeg! Du trener jo flere ganger i uka! Ne, ikke hør på henne, du er noe alle jenter burde sikle etter!!"

Så er vi kommet dit waco sier damene er da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Hmmm.

Synes folk som i det hele tatt gidder å dra kroppen sin inn på et helsestudio skal ha credit for det, jeg. De er interesserte i å ta vare på kroppen sin. For å si det sånn: Det kommer ikke flere "kvapsete", "feite" mennesker til treningsstudioet for å trene kroppen sin - om de vet at de blir vurdert fra topp til tå i dusjen etterpå...

Og hvor i hekken er det slett ikke nødvendig å ha hår på kroppen, Thomas? Eller for å si det sånn: Hvor er hår nødvendig?

Ser forresten at du er fra Bergen; kjekt med en til bergenser her :-)

Vibeke :-)

(bergenser i utlendighet for tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, Thomas.

Mine søte, små hvite striper (også kalt lettere celulitt-angrep sikkert) på hoftene ser du jo ikke når jeg har klær på meg.

En svart bukse kan sikkert få rumpa mi til å se noen millimeter slankere ut også.

Push-up'en må nødvendigvis også av i dusjen, og jeg synes faktisk puppene mine ser best ut i BH. Jeg kler av meg likevel.

Det er mye forskjellig av hårfrisyrer (både her og der), bruntoner og fleskeplassering i garderoben på SATS, hvor jeg trener. Det man måtte mislike kan gjøres noe med, og grunnen til at alle sammen er der, er at de har fått baken opp fra sofagropa og rørt på seg.

Jeg tenkte jeg skulle skrive en litt snill sluttkommentar her, men ærlig talt, trekk til deg øya og slutt å oppfør deg som en fjortisberte! ;) (blunk, men alvorlig ment)

(Grunn til at jeg dusjer hjemme: mensen, masse andre folk i garderoben (ikke fordi det er flaut, men fordi jeg er utålmodig og ikke gidder å stå i kø) eller at jeg går hjem som en del av treningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke all kritikken Thomas får her. Ble spørsmålet for orginalt eller kom det for nær sannheten om oss alle?

Jeg bare spør.

"-Trekk til deg øya!"

"-Du er homo!"

Herregud! Og jeg som var glad for at jeg ikke bodde i dobbeltmoralistenes USA..

Tydeligvis florerer den like sterkt på Norvegiaosten,gitt.

Ja. Det var vel det jeg hadde.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Pinocchio: jeg tillater meg å undres litt over at enkelte personer faktisk tenker over dette, sånn i det hele tatt. Synes fokuset blir vel merkelig for min del.

Ellers må Thomas bare sammenligne menn på treningssenteret sitt så mye han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg dusjer ikke på treningssenteret fordi

a) det er ekkelt, føler at det er fullt av andres skitt og fotsopp og kjønnshår

B) jeg liker å skifte rett til pysjbukse og legge meg på sofaen etterpå

c) jeg slipper å dra med meg så mye til trening

så nå vet alle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å dumpe ned på sofaen i bare morgenkåpe etter beinhard trening med påfølgende dusj! Helt klart! Dusjene på treningsstudioer er ikke noe for meg. Det blir for morbid.... Alle måler hverandre opp og ned i mente. Se og bli sett. Vanligvis så gjør det meg ikke så mye, men i en forsamling bare med gutter blir det for sært..... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...