Gå til innhold

Hjelp med gave (smykke)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trener hjelp, råd og innspill til å kjøpe gave til en moteinteressert jente(20år), jeg tenkte da i denne sammenheng at et smykke vil være spesielt.

Nå har det da seg slik at det er maange år siden jeg gjorde dette sist, og da var det gjerne et enkelt kjede med hjerte på, men det blir vel kanskje litt for 15-åring-aktig?

Jeg er helt bank på dette, alt jeg vet er at jeg gjerne vil kjøpe fra et kjent merke. Noen tips?



Anonymous poster hash: e4a46...a37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg trener hjelp, råd og innspill til å kjøpe gave til en moteinteressert jente(20år), jeg tenkte da i denne sammenheng at et smykke vil være spesielt.

Nå har det da seg slik at det er maange år siden jeg gjorde dette sist, og da var det gjerne et enkelt kjede med hjerte på, men det blir vel kanskje litt for 15-åring-aktig?

Jeg er helt bank på dette, alt jeg vet er at jeg gjerne vil kjøpe fra et kjent merke. Noen tips?

Anonymous poster hash: e4a46...a37

Så for meg noe til rundt 4000(litt stramt budsjett denne måneden), men tar gjerne imot tips i alle prisklasser +pluss eller-. Hun har forresten veldig dyr smak og er opptatt av merker

Anonymous poster hash: e4a46...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne et gavekort eller penger.

.

Eller ta henne med så hun får velge selv...

Anonymous poster hash: 34272...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...