AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Okey. Så, jeg og min kjære har vært samboere i et og et halvt år, og vi praktiserer så og si aldri oralsex. Det har hendt at jeg har sugd ham, noe han liker, men han har alltid foretrukket at jeg har runket ham. Han har alltid vært slik og det har nok ingenting med mine "evner" å gjøre, han er bare tradisjonell. Saken er at jeg liker veldig godt å motta oralsex og han er ikke veldig glad i å gi det. Vi har prøvd det et par ganger, men han liker det virkelig ikke. Han sier at han alltid har vært slik og at det ikke har noe med meg å gjøre, noe jeg stoler på siden jeg er nøye med hygienen (dusjer hver dag og og skyller med litt vann etter toalettbesøk dersom vi skal ha sex og jeg shaver jevnlig). Han sier at jeg smaker godt, men han liker ikke å ha ansiktet sitt der. Dette respekterer jeg 100%. Han er mye viktigere for meg enn oralsex. Allikevel lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å få dette til å virke litt mer fristende? Eller burde jeg bare forberede meg på et liv uten oralsex? Jeg får ingen direkte nytelse av å gi ham oralsex, men jeg liker at han har det godt. Jeg liker ikke smaken av sæd, men jeg svelger det gjerne om det er tennende for ham. Er det for mye å be om at han en sjelden gang kan gi meg oralsex fordi jeg syns det er godt, ikke fordi han forventer å "få noe ut av det" selv? Eller er det "feil"? Anonymous poster hash: 092d8...7d3
Gjest iGirl Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg skjønner ikke hvordan DU kan "få noe ut av det" hvis du skal ligge der og vite at han ikke liker det. 1
ElviraGreen Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Det er nettopp derfor spørsmålet mitt var om jeg kunne gjøre det mer fristende. Ikke hva jeg skulle gjøre for å få ham til å slikke meg. Oralsex handler om gleden ved å gi. Så nei, jeg vil ikke kunne nyte det om jeg vet at han absolutt ikke liker det.
Gjest iGirl Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Du kan jo uttrykke enda litt klarere for han hvor mye det tenner deg, og siden han er glad i deg og tenner på at du har det deilig (antar jeg?) så kanskje han vil gjøre det (og faktisk like det?)?
ElviraGreen Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Det er et veldig godt råd. Er det noen måte jeg formidle dette på, som ikke vil virker masete, men allikevel få frem at det betyr litt for meg? Jeg vil ikke at det skal oppstå en situasjon hvor han føler seg trengt opp i et hjørne. Dette er nok et litt ømt tema og vil ikke at han skal føle at han "failer" som kjæreste.
Gjest iGirl Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Ta det utenfor soverommet når dere begge er blide og opplagte. Istedenfor å fokusere på at han aldri gjør det så styr heller samtalen mot at du ikke har vært flink å uttrykke hvor mye det betyr for deg. Ta det for all del når det er god stemning, og ikke i en krangel.
ElviraGreen Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Da gir jeg det et forsøk. Jeg kunne aldri brukt det mot ham i en krangel. Det ville vært krenkende. Uansett, i verste fall sier han nei. Det vil ikke være verdens undergang :-) Takk!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Kanskje du uttrykker litt for lite at du tenner på det? Mange blir tent av noe om kjæresten blir tent, så kanskje det er det lille dyttet han trenger for å komme i gang? Anonymous poster hash: 440e4...bbf
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 prøv peanøttsmør eller nutella evt. en blanding av de to. Anonymous poster hash: bd657...1c6 1
ElviraGreen Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Erfaringsmessig trenger menn et lite "dytt" i ny og ne, men hvis utfallet er at han føler seg misslykket, blir det noe helt annet. Og det jeg vil jeg ikke ha noe av. Sex er ganske "hellig" for oss og jeg vil ikke ha noe negativitet involvert. Når det gjelder peanøttsmør og nutella, tviler jeg på at dette er spesielt lurt. Sukker ikke har noe å gjøre i underlivet. Det kan føre til sopp og andre kjipe ting. Hadde det gått på smak, hadde jeg kjøpt glidemidler etc. med smak som er egnet for dette.
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Finnes mange gode oralglidemidler med kjempegod smak. Har selv en med vanilge, klisser lite og smaker digg!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde ikke mast om oralsex, men hadde sluttet å gi tilbake om det ikke tente meg fra eller til. Ikke for å straffe eller fordi jeg krever samme ting tilbake- men han legger opp til at dere begge skal la være å gjøre ting som bare oppleves som OK. Hadde vært åpen om dette også på en grei måte, så får han selv vurdere om han ønsker forsøke bli mindre tradisjonell. Hvilken jeg uansett ikke hadde vært så fornøyd med i lengden, men det er jo meg. Jeg trenger noen som er skitne i hodet og handling Anonymous poster hash: 74106...8ae
Gjest KateW Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Det første jeg tenker er at det ikke er tradisjonelt å IKKE like oralsex. Grunnen til at jeg sier det, er at det er viktig å ikke se på sine preferanser som unormale, eller mindre tradisjonelle. I et forhold ligger min tenning i at han tenner, ergo så gjør jeg ting han tenner på, og får tilfredstillelse av hans tenning. En mann som ikke hadde villet slikke meg, litt sånn "bare fordi" hadde jeg tatt en skikkelig prat med. Du har fått gode råd over her, men god sex handler om å kunne se lenger enn sin egen tenning. De beste orgasmene jeg får, får jeg av å suge en mann som virkelig nyter det. 1
Bonafarte Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 Det første jeg tenker er at det ikke er tradisjonelt å IKKE like oralsex. Grunnen til at jeg sier det, er at det er viktig å ikke se på sine preferanser som unormale, eller mindre tradisjonelle. I et forhold ligger min tenning i at han tenner, ergo så gjør jeg ting han tenner på, og får tilfredstillelse av hans tenning. En mann som ikke hadde villet slikke meg, litt sånn "bare fordi" hadde jeg tatt en skikkelig prat med. Du har fått gode råd over her, men god sex handler om å kunne se lenger enn sin egen tenning. De beste orgasmene jeg får, får jeg av å suge en mann som virkelig nyter det. Har hørt jeg er flink til å nyte og vise det. Hadde gitt deg mye glede da. Vinn vinn. ☺
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #15 Skrevet 5. august 2014 Så lenge du er hygienisk og har gjort det klart at du nyter det, ser jeg ikke hva du kan finne på for å endre hans mening. Det å slikke er for de fleste tennende i seg selv, for noen ekstremt tennende, og for de som er uinteressert er det ikke slik at de slår om fullstendig når du er dekket i nugatti. Etter min erfaring er det noe en mann har mye glede av eller ikke. Jeg har datet menn som absolutt elsker det, og tar initiativ hele tiden og jeg har datet en mann som ikke var så opptatt av det. Det at en mann elsker både å gi og få oralsex er et must for et tilfredsstilliende sexliv for meg og dermed en dealbreaker. Som regel er det etablert med en gang man begynner å ha sex, så man ikke finner seg selv i en situasjon der man dumper en man er blitt veldig glad i. Det er opp til deg, men jeg tror du i stor grad må innstille deg på sporadisk og uentusiastisk oralsex i dette forholdet. Anonymous poster hash: 9d794...edc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #16 Skrevet 5. august 2014 Finnes mange gode oralglidemidler med kjempegod smak. Har selv en med vanilge, klisser lite og smaker digg! Anonymous poster hash: 45d27...8e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå