AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har i den siste perioden følt en ekstremt nedstemthet, gryende sorg og min allmenntilstand svikter... Finner det vansklig å spise, føler meg kvalm og uvel, svimmel , slapp og trøtt. Henger ikke helt med i svingene mer. Pga sosial angst har jeg levd et veldig isolert liv uten venner i mange mange år.. har bare hatt en venn, chattevenn for å være nøyaktig. Hu var en livreddende engel i mange situasjoner, og verdens beste venn. I perioden etter mine foreldre døde var det hun som holdt meg oppe og gav meg håp om at livet kunne en dag blir vakkert og flott. Nå noen år senere så er jeg på stedethvil. Jeg har ingen venner lenger, ingen å chatte med.. Har vært til flere behandlinger for sosial angst og det har hjulpet litt. Men det hele virker så meningsløst og tomt når jeg ikke har noen å prate med eller være sammen med. Ser ikke helt lenger noe særlig håp Å leve er å lide, å overleve er å finne mening i lidelsen. Men det er vansklig, alt jeg ønsker meg er noen å dra på kafe sammen med eller chatte med :/ Innlegget mitt virker nok noe dyster men bare så det er klart så er det ikke noe avskjedsbrev. har ingen planer om å gjøre noe dumt, man lever bare en gang så livet er verdifullt. Anonymous poster hash: 748dd...108
Gjest Steamboat Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Sliter du med å finne chattevenner? I såfall hvor ligger problemet, ingen som vil chatte, de du chatter med er ikke gode nok, eller leter du ikke etter chattevenner? Edit: samme spørsmål kan jeg spørre om vanlige venner også. Endret 29. juni 2014 av Steamboat
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Det med angsten kan forandre seg veldig fort, f.eks i begynnelsen med medisiner og en prat med noen som gjør dette profesjonelt og hemmelig. Men det tar tid å bygge opp nettverk, og det er vanskelig å få til det i voksen alder. Prøve noen kurs av noe slag? Anonymous poster hash: 19815...505
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hvor ble din chattevenn av da? Anonymous poster hash: f76f6...a03
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Sliter du med å finne chattevenner? I såfall hvor ligger problemet, ingen som vil chatte, de du chatter med er ikke gode nok, eller leter du ikke etter chattevenner? Edit: samme spørsmål kan jeg spørre om vanlige venner også. Joda jeg prøver og prøver men jeg finner det svært vansklig. Alle jeg kommer i kontakt med virker ganske korte og uinterresserte, så om jeg skal få igang en samtale så må jeg drive hele. Finner det vanskligere og vanskligere ettersom energi nivå mitt er i fritt fall. Jeg kan jo f.eks starte samtalen med "Hei hei! Hvordan har så du det idag? Alt på topp vel :)" Hvor jeg får svar som "Bra". vet liksom ikke helt hvordan jeg skal bygge videre på det, kan jo spørre hva de driver med men får som regel et kort svar der også så gir jeg opp Anonymous poster hash: 748dd...108
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Hvor ble din chattevenn av da? Anonymous poster hash: f76f6...a03 hun gav meg et ultimaten om at enten forandrer jeg på et personlighetstrekk jeg har eller så kutter vi alle bånd. så det var det sistnevnte det ble til. det var vel etter den samtalen at jeg følte alt raknet for meg, har alltid sett på hu som ei søster. prata hver dag i mange mange år Anonymous poster hash: 748dd...108
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 hun gav meg et ultimaten om at enten forandrer jeg på et personlighetstrekk jeg har eller så kutter vi alle bånd. så det var det sistnevnte det ble til. det var vel etter den samtalen at jeg følte alt raknet for meg, har alltid sett på hu som ei søster. prata hver dag i mange mange år Anonymous poster hash: 748dd...108 Hva var det hun ville du skulle endre på?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Hvor i landet bor du da? Kanskje noen her inne har det på samme måte og vil bli kjent? Anonymous poster hash: 0c933...124
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Alder og bosted? er 30 og bor i østfold først og fremst tenke jeg å prøve få meg noen chattevenner. så kanskje treffes for en kaffe eller noe sånt etterhvert om man har lyst til det er litt sjenert av meg så Anonymous poster hash: 748dd...108
Limah Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 er 30 og bor i østfold først og fremst tenke jeg å prøve få meg noen chattevenner. så kanskje treffes for en kaffe eller noe sånt etterhvert om man har lyst til det er litt sjenert av meg så Anonymous poster hash: 748dd...108 Jeg er 28 fra Oslo Bare å sende PM
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 28 fra Oslo Bare å sende PM takk takk sendte brev, men trenger ikke svare Anonymous poster hash: 748dd...108
##Anonym## Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hei! Prøvde å sende deg en melding, men det funka ikke. Bare å sende meg en pm om du vil snakke litt Jeg er 25, fra Hedmark Kjenner meg godt igjen i det du skrev her.. Endret 30. juni 2014 av ##Anonym##
Tradegy Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 36, kjenner veldig på det samme som deg.
Tradegy Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 36, kjenner veldig på det samme som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå