Gå til innhold

Dopet ned?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har hatt en ekkel opplevelse i helgen.. Han var ute på lørdag sammen med bestekompisen, de kjøpte seg noen øl og satt seg ned for å drikke. Han husker at han drakk to-tre øl, og deretter er det helt svart.. Andre som traff ham i går beskrev ham som svært oppstemt. Da han våknet i dag fant han noen fjernkontroller og en telefon som var demontert, og en tv som var knust. Han husker ingenting. Han har vært utrolig nedfor hele dagen (naturlig nok) og aner ikke hva som har gått av ham.. Jeg fikk helt sjokk når jeg kom hjem, og får ikke dette til å stemme overens med hans oppførsel i det hele tatt! Vi har vært sammen i mange år, og ALDRI har noe som dette hendt om han har vært overstadig. I tillegg er han vanligvis grisedårlig etter bare mindre mengder alkohol.. Jeg er rett og slett bekymret for at han har blitt dopet, spes med tanke på hvor lite han hadde drukket (også bekreftelse fra bestekompisen). Oppførselen hans var ikke ham, og han har følt seg mildt sagt jævlig i hele dag. Kan man få en reaksjon som dette etter å ha blitt dopet ned? Og burde han kontakte lege?

Anonymous poster hash: 6f8b0...6c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han får ringe kompisene og spørre hva de puttet i ølen hans. Og kanskje for fremtiden unngå konntakt med dem?

Det er sjelden slik at villt fremmede kaster bort dyrt dop på en tilfeldig fyr, nemlig, oftest er det venner som skal ha det artig som putter snodige ting i drinker (om en ikke har tenkt å lure vedkommende hjem og voldta dem, eller rane dem eller noe..)

Anonymous poster hash: 41950...049
  • Liker 5
Skrevet

Var det deres gjenstander? Har han mistet noe? Har kompisen forklaring på hva som skjedde etter det? Har han sjekket nettbanken som kan gi noe svar på hvor han beveget seg?

Ja, han ble nok dopet, men av hvem?

Skrevet

Ikke undervurder alkohol. Et av de sterkeste og farligste rusmidlene vi har.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja, jeg er klar over sannsynligheten er liten for at fremmede doper han ned.. Alt av ødelagte eiendeler er vårt. Det skjedde etter at han kom hjem (han ble kjørt hjem av sin søster rimelig tidlig, etter å ha vært oppstemt for deretter å falle totalt sammen og ikke klare å sette beina under seg). Han kan nå huske at han har vært agressiv, men husker ikke hvorfor. Bankutskrifter viser at han i allefall ikke var i baren mer enn den ene gangen.. Uff. Var så bekymra for han at jeg nesten ikke sov i natt. Og han er ikke høy i hatten selv.

Anonymous poster hash: cd522...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å bli dopet ned av fremmede. En jeg kjenner fikk lsd i drinken, det ble oppdaget av hans samboer neste dag som er sykepleier. Selv jobbet han i politiet.

En jeg var samboer med fikk begge noe i ølglassene på et ganske brunt utested. Heldigvis brøt vi opp etter bare to pils og dro hjem. Oppførselen vår ble forandret. Han stekte egg og hadde kaffegrut som tilbehør uten å synes det var merkelig, før neste dag. Jeg klippet i stykker en håndduk på badet uten mål og mening.

Anonymous poster hash: 4955e...9e8
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig at noen puttet noe i ølen hans for å rane han, eller bare ha det gøy på hans bekostning.

Har ei venninne som drikker veldig rolig, og er alltid den mest fornuftige og som drar først hjem. En kveld hun og venninnen hennes var ute så tok de kun et par drinker og det endte med catfight mellom disse kvinnene på bryggeområdet der sminke og penger lå strødd overalt. Venninnen skulle plukke opp tingene, men ble beskyldt for å stjele og da var slossinga i gang igjen. Jeg fant henne dagen derpå (vi bodde sammen) med mobil i hver BH-rom og hun husket ingenting :fnise:

En slik oppførsel kommer ikke etter et par øl/drinker...

Anonymous poster hash: 22178...2e7
AnonymBruker
Skrevet

Altså det er ganske vanlig at folk prøver seg på den "jeg ble dopet" unnskyldningen i fylla, som regel tåler de bare veldig dårlig alkohol, eller har en mye høyere promille enn de tror.

Anonymous poster hash: 4b8c4...30c
AnonymBruker
Skrevet

Dra på legevakta og få tatt blodprøve for å se om han fortsatt kan ha noe dop i blodet.

mulig dette er for sent nå, men det går an å prøve.

Har han blitt dopet er det en politisak.

Anonymous poster hash: 4e38a...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...